شناسهٔ خبر: 32603 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برترین های نمایشگاه کتاب ۲۶ اردیبهشت معرفی می شوند

قائم مقام بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: برترین های نمایشگاه کتاب ۲۶ اردیبهشت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهردار تهران جمعی از نمایندگان مجلس، مسوولان فرهنگی هنری، ناشران، اصحاب رسانه و اهالی قلم در مصلی امام خمینی (ره) تجلیل می شوند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ امیرمسعود شهرام نیا در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران افزود: آیین اختتامیه این رویداد عصر شنبه در ضلع جنوبی مصلی تهران با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدباقر قالیباف شهردار تهران، جمعی از نمایندگان مجلس، مسوولان فرهنگی هنری، ناشران، اصحاب رسانه و اهالی قلم برگزار و از غرفه های برتر، ناشران و رسانه برتر و فعال تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی از علاقه مندان و بازدیدکنندگان خواست که بازدید خود از نمایشگاه را به روزهای پایانی موکول نکنند، چرا که پیش بینی می شود در روزهای آینده با حجم انبوه جمعیت مواجه شوند.

معاون اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران یادآور شد: در طول ایام برگزاری این نمایشگاه روسای سه قوه، مسوولین کشوری و لشکری، مسئولین فرهنگی، سفرا، نمایندگان کشورهای خارجی و جمعی از میهمانان داخلی و خارجی بازدید کردند.

به گزارش ایرنا، آیین افتتاحیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ۱۵ اردیبهشت ماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر فرهنگ کشور عمان برگزار شد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا ۲۶ اردیبهشت ماه با شعار خواندن، گفت و گو با جهان در محل مصلی امام خمینی (ره) برپاست.

نظر شما