شناسهٔ خبر: 32723 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

علیپور و میرشکاک کتاب بهداروند را نقد می‌کنند

نشست نقد و بررسی کتاب «اندیمشک پلاک 9» سروده ارمغان بهداروند امروز دوشنبه 28 اردیبهشت در کانون ادبیات ایران برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ جواد آجورلو، مدیر روابط عمومی کانون ادبیات ایران گفت: نشست نقد و بررسی مجموعه شعر «اندیشمک پلاک ۹» سروده ارمغان بهداروند، با حضور هرمز علیپور و شهرام میرشکاک امروز در کانون ادبیات ایران برگزار می‌شود.

وی افزود: شاعر این مجموعه شعر درباره شعرهای خود گفته است که؛  اشعار منتشر شده در این مجموعه مربوط به سال‌ها پیش است و بيشتر ريشه در رخدادهای جامعه و روزگار ما دارد. جنبه‌های نوستالژيک نيز از زندگی خودم از سال‌ها قبل در این مجموعه به چشم می‌خورد.

آجورلو در پایان گفت: دیگر نشست کانون ادبیات ایران در این هفته، ادامه جلسات چهارشنبه‌های «بوطیقا» است که با نظارت و دبیری حامد ابراهیم‌پور و علیرضا بهرامی در روز چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت برگزار می‌شود.
 
«مخاطب ممنوع» (۱۳۸۰)، «به من كه رسيدي بپيچ»  (۱۳۸۵)، «اين روزها كه مي‌گذرد»  و بررسي زيباشناسي شعر قيصر (۱۳۸۸) از جمله آثاری است که تا کنون از بهداروند منتشر شده است. «اندیمشک پلاک ۹» نیز از سوی نشر شانی منتشر شده است.
 
نشست نقد و بررسی کتاب «اندیمشک پلاک ۹» ساعت ۱۷ امروز دوشنبه ۲۸ اردیبهشت در سالن اجتماعات کانون ادبیات ایران به نشانی خیابان مفتح جنوبی روبه‌روی ورزشگاه شهید شیرودی خیابان اردلان پلاک ۲۵ برگزار می‌شود.

نظر شما