شناسهٔ خبر: 32889 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پیوند صنعت و دانشگاه، پلی برای پیشرفت جامعه

معاون فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی در جشنواره روشنا گفت: پیوند صنعت و دانشگاه، پلی برای پیشرفت جامعه است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ دکتر غلامرضا ذکیانی معاون فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی جشنواره فرصت های شغلی روشنا که در این دانشگاه برگزار شد، ضمن تشکر از عوامل و دانشجویان برگزار کننده روشنای دوم ، در سخنانی با اشاره به اهمیت شایسته سالاری در صنعت کشور افزود: جامعه باید با فراهم کردن بستر مناسب برای ورود دانشجویان تلاشگر و سخت کوش به صنعت در راستای تحقق یک نظام شایسته سالارانه گام بردارد.

وی ادامه داد: اگر دانشگاه و صنعت به یکدیگر نزدیک تر شوند می توان به تحولات درخشان در جامعه امیدوار بود.

دکتر ذکیانی با اشاره به نقش موثر جشنواره روشنا در پر کردن شکاف بین صنعت و دانشگاهیان ابراز امیدواری کرد:فضای دانشگاه های ما نیازمند جشنواره هایی مانند روشنا هستند و این اختتامیه باید سرآغازی برای جشنواره های موثر بعدی باشد.

دانشجویان امروز، کارآفرینان فردا

دکتر کزازی عضو هیئت علمی دانشکده حسابداری و مدیریت نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت کارآمدی دانشجویان خاطر نشان کرد:تحصیلات آکادمیک در کنار آشنایی با بازار کار موجب بهبود عملکرد دانشگاهیان در صنعت می شود.

وی افزود:ایده سازی و کارآفرینی از الزامات بهتر شدن صنعت و پویایی فناوری داخلی می باشند.

تحقق رویای مشترک، آرمان دانشگاهیان و صنعت گران

سپس دکتر محمد صالح ترکستانی، دبیر جشنواره روشنا، در سخنانی ضمن تشکر از ریاست دانشگاه و مسئولین ذیربط موفقیت فعالیت های دانشجویی، خودباوری و مهارت در کنار ایجاد فضا برای پیشرفت، را از اهداف خانواده علامه طباطبایی دانست.

وی ادامه داد: پیوند هر چه بیشتر علم و صنعت در تعامل با فضای با نشاط دانشجویی، موجب تحقق رویای مشترک دانشگاهیان و صنعت گران خواهد شد.

دانشگاهیان روزنه امید صنعت گران

دکتر حامد ساجدی مدیر عامل شرکت شناسا نیز در سخنانی احترام متقابل بین صنعت و دانشگاه را موجب تعامل طرفین و کمک به بهبود شرایط دانست.

به گزارش روابط عمومی جشنواره روشنا، در پایان از۲۴ شرکت های حاضر در جشنوار تقدیر شد.

نظر شما