شناسهٔ خبر: 32981 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

توقف ساخت «مترجم»/ انگلستان خواستار تغییر فیلمنامه شد

اداره مهاجرت انگلستان به عنوان سرمایه‌گذار فیلم «مترجم» به کارگردانی حسین شهابی، خواستار تغییر در فیلمنامه شد و به همین دلیل کارگردان فعلا این پروژه را متوقف کرده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حسین شهابی درباره دلایل توقف در تولید فیلم جدیدش با نام «مترجم» گفت: سال گذشته مذاکرات اولیه برای ساخت فیلم سینمایی «مترجم» که قرار بود محصول مشترکی از ایران و انگلیس باشد، انجام شد و قصد داشتم بعد از پایان تعطیلات نوروز ساخت این فیلم سینمایی را کلید بزنم اما متاسفانه چنین نشد و اداره مهاجرت کشور انگلیس به عنوان سرمایه گذار با ساخت این اثر مخالفت کرد و درخواست اصلاح فیلمنامه را داد.

شهابی با اشاره به اینکه داستان این فیلمنامه سینمایی درباره مهاجرت دو جوان به کشور انگلیس است، تصریح کرد: تا مشخص شدن دلایل اصلاح فیلمنامه، ساخت «مترجم» را از دستور کار خارج کردم.

وی با بیان این مطلب که در صورت به توافق نرسیدن برای ساخت فیلمنامه «حراج» فیلم دیگری را آغاز می کند، گفت: در صورت به درازا کشیده شدن پاسخ سرمایه گذار انگلیسی درباره دلایل تغییر فیلمنامه، در نظر دارم کار دیگری را دست بگیرم.

کارگردان فیلم «حراج» افزود: در حال حاضر با تیم نویسندگان خود مشغول نگارش فیلمنامه جدیدی هستم که هنوز نام آن مشخص نشده است و پس از نهایی شدن نگارش تولید را آغاز می کنم. این فیلم درباره مشکلات و مسائل جوان ها است و مضمونی خانوادگی دارد.

شهابی در پایان درباره توزیع فیلم «حراج» در شبکه نمایش خانگی بیان کرد: پس از اکران در سال گذشته، این اثر سینمایی برای ارائه در شبکه نمایش خانگی آماده شده و به زودی منتشر خواهد شد.

نظر شما