شناسهٔ خبر: 33018 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

زمان آزمون علمی برخی رشته های کارشناسی ارشد ۱۲ خرداد منتشر می شود

برنامه زمانی مصاحبه در رشته‌های بورسیه، شرایط خاص و زمان برگزاری آزمون تشریحی، پروژه عملی و مصاحبه در برخی كد رشته‌های امتحانی آزمون كارشناسی ارشد ۹۴ روز سه شنبه ۱۲ خرداد منتشر می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ داوطلبان مجاز به انتخاب رشته كه اسامی آنها به عنوان داوطلبان چند برابر ظرفیت می توانند در روز ۱۲ خرداد از جزئیات برنامه زمانی مصاحبه در كدرشته محلهای بورسیه، دارای شرایط خاص، دوره‌های مجازی و پردیس خودگردان و برگزاری آزمون تشریحی و یا پروژه عملی در كدرشته‌های امتحانی ذیربط مطلع شوند.

جزئیات این آزمون ها در روز سه‌شنبه ۱۲ خرداد از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org  منتشر می‌شود. آزمون رشته‌های پروژه دار منحصراً در شهر تهران برگزار می‌شود.

سازمان سنجش آموزش كشور همچنین زمان برگزاری آزمون پروژه عملی رشته امتحانی طراحی صنعتی (كد ۱۳۶۲) در آزمون كارشناسی ارشد را اعلام کرده است.

آزمون پروژه عملی رشته امتحانی طراحی صنعتی (كد ۱۳۶۲) در آزمون کارشناسی ارشد در صبح روز جمعه ۸ خرداد منحصراً در شهرستان تهران برگزار می شود. داوطلبان لازم است برای پرینت كارت ورود به جلسه و راهنمای شركت در آزمون پروژه، از روز سه‌شنبه ۵ تا پنجشنبه ۷ خرداد به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه کنند.

داوطلبانی كه برای پرینت كارت با مشكل مواجه می‌شوند می‌توانند در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ساعت ۱۸:۰۰ (۶ عصر) با شماره تلفن ۳۶۱۸۲۱۶۰ با پیش شماره ۰۲۶ با واحد تحصیلات تكمیلی اداره ثبت‌نام مركز اجرای آزمونها تماس حاصل تا مشكل آنها پیگیری و مرتفع شود.

هزینه برگزاری آزمون پروژه را قبل از پرینت كارت ورود به جلسه آزمون مربوط، به مبلغ ۲۰۰.۰۰۰ (دویست هزار) ریال به صورت اینترنتی كه امكان آن در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی فوق فراهم شده، پرداخت کرده و سپس با دریافت كد پرداخت مبلغ اینترنتی و درج این كد به همراه اطلاعات كارت اعتباری و یا شماره پرونده و كد رهگیری در قسمت مربوط (پرینت كارت ورود به جلسه آزمون) نسبت به پرینت كارت خود و راهنمای شركت در آزمون اقدام کنند.

برای شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت كارت ورود به جلسه اینترنتی و همچنین اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكسدار الزامی است. آزمون در دانشگاه خوارزمی به نشانی تهران-خیابان انقلاب-دروازه دولت- خیابان شهید مفتح –دانشگاه خوارزمی تهران برگزار خواهد شد.

كلیه داوطلبان شش برگ مقوای اشتنباخ به ابعاد ۵۰×۳۵ سانتی‌متر (نصف مقوای اشتنباخ) به ضمیمه یك برگ سوال در جلسه آزمون داده خواهد شد كه لازم است به یك سوال در مدت ۲۴۰ دقیقه پاسخ دهند.

هر داوطلب موظف است یك تخته شاسی مناسب به ابعاد۵۰×۳۵ و وسایل معمولی طراحی و اسكیس به همراه داشته باشد. هیچیك از داوطلبان اجازه آوردن وسائل اضافی اعم از كتاب، جزوه، تلفن همراه، پیجر، نت‌بوك و هرگونه وسیله الكترونیكی مجهز به دوربین فیلمبرداری و یا عكس‌برداری و غیره را ندارند.

استفاده از هرگونه كتاب طراحی، كاغذ، تصاویر متفرقه، سركشی برروی كار دیگران، قدم زدن، هر نوع پرسش و پاسخ و كمك به همدیگر در جلسه آزمون اكیداً ممنوع بوده و درصورت مشاهده، تقلب محسوب می‌شود.

هرگونه كولاژ كردن، چسباندن و نصب كردن مصالح متفرقه بر روی پروژه عملی ممنوع است.

از آنجائیكه داوطلبان كد رشته امتحانی ۱۳۶۲ می‌توانند در آزمون دو رشته پروژه‌دار شركت کنند، چنانچه توسط داوطلبان، این موضوع رعایت نشود، برای این دسته از داوطلبان نیز با توجه به اولویت‌های انتخابی، فقط یك رشته پروژه دیگر منظور خواهد شد.

نظر شما