شناسهٔ خبر: 33031 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

داوطلبان کنکور ارشد آزاد با تلفن گویا اطلاعات ثبت نامی بگیرند

دریافت شماره پرونده و كد پیگیری داوطلبان آزمون كارشناسی ارشد از طریق تلفن گویا امكان پذیر شد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دکتر مجتبی علوی فاضل - معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با اعلام این خبر افزود: آن دسته از داوطلبان آزمون كارشناسی ارشد كه شماره پرونده و كد پیگیری خود را در اختیار ندارند، می توانند از طریق تلفن گویا به شماره ۴۷۴۳ و انتخاب كلید شماره پنج اطلاعات را دریافت و سپس با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به دریافت برگه ورود به جلسه خود را اقدام كنند.

علوی فاضل تأكید كرد: با توجه به اینكه اعلام نتایج از طریق شماره پرونده و شماره داوطلبی صورت می گیرد، لازم است داوطلبان در حفظ و نگهداری شماره پرونده و شماره داوطلبی خود دقت لازم را داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال كه آیا امكان ویرایش رشته/ محل ها یا حوزه امتحانی برای داوطلبان وجود دارد، گفت: در حال حاضر امكان ویرایش رشته/ محل ها یا حوزه های امتحانی وجود ندارد، اما در مورد نواقصی شامل اطلاعات فردی، عكس، دین، زبان و سهمیه بـا مراجعه بـه باجه های رفع نقص كه آدرس آن در اطلاعیه ای كه بر روی سایت www.pubr-azmoon.com قرار دارد، امكان پذیر است.

آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ ۷، ۸ و ۹ خرداد ماه با رقابت ۵۷۰ هزار داوطلب در سراسر كشور برگزار خواهد شد.

نظر شما