شناسهٔ خبر: 33046 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اکران عید فطر به گینس رسید

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت : قرارداد فیلم «گینس» به کارگردانی محسن تنابنده به سرگروهی سینما ماندانا ثبت شد تا این فیلم از عید فطر اکران خود را آغاز کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ غلام رضا فرجی افزود: در این فیلم به پرورش شترمرغ و موضوع مهم فرآورده های گوشتی و توجه به دام و طیور پرداخته شده است و در آن تنابنده، حسین اسکندری و رضا عطاران ایفای نقش کردند.

وی همچنین از ثبت قرارداد فیلم های سینمایی عشق و جنون و دریاکنار برای اکران در سینما های کشور توسط شورای صنفی نمایش خبر داد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش همچنین از ثبت قرارداد فیلم سینمایی دریاکنار در گروه سینما ماندانا خبر داد و گفت: این فیلم به کارگردانی آرش معیریان از روز چهارشنبه ۶ خردادماه اکران می شود.

در این فیلم هنرمندانی چون سحر قریشی، فتحعلی اویسی، بهنوش بختیاری، مهران رجبی، مهران غفوریان، سارا منجزی ایفای نقش می کنند.

دریا کنار یک ملودرام اجتماعی با زمینه های حادثه ای و دلهره آور است که داستانی اجتماعی، طنز و عاشقانه دارد و با محوریت صفت اخلاق مذموم غیبت شکل می گیرد.

فرجی ادامه داد: عشق و جنون به کارگردانی حسن نجفی نیز دیگری فیلمی ست که قراردادش ثبت شد و بعد از فیلم سینمایی من دیه گو مارادونا هستم در گروه سینمایی زندگی اکران خواهد شد.

در خلاصه داستان عشق و جنون آمده است؛ فیلم عشق و جنون داستانی اجتماعی دارد و درباره بایرام مردی است که با شنیدن خبری برای گرفتن انتقام راهی تهران می شود و خیابانهای تهران صحنه تاخت و تاز او است.

پوریا پورسرخ، بهاره افشاری، الهام چرخنده، سعید راد و ضرغام استادی اصل از جمله بازیگران این فیلم هستند.

فرجی در ادامه با اشاره به معرفی نماینده صنوف مختلف در شورای صنفی نمایش گفت: ابوالحسن داوودی به عنوان نماینده کانون کارگردانان، علی آشتیانی پور و علی واجدسمیعی به عنوان نمایندگان تهیه کنندگان به شورا معرفی شدند. 

سخنگوی شورای صنفی نمایش خاطرنشان کرد: همچنین نماینده انجمن سینماداران و شرکت های پخش کننده نیز هفته آینده در جلسه شورای صنفی نمایش معرفی می شوند.

جلسه های شورای صنفی نمایش هر هفته دوشنبه ها برگزار می شود که به دلیل افتتاح سالن سینمایی در شهر نیشابور و حضور تعدادی از اعضای شورا در این مراسم این هفته جلسه شورای یک روز زودتر برگزار شد.
 

نظر شما