شناسهٔ خبر: 33047 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

محمود نیلی: انجمن اسلامی دانشگاه تهران درخواستی برای حضور رییس دولت هشتم نداشته است

سرپرست دانشگاه تهران در حاشیه هفتمین همایش تجلیل از دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه گفت : انجمن اسلامی هیچ درخواستی مبنی بر حضور رییس دولت هشتم در دانشگاه تهران به ما ارایه نداده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا ، این پاسخ محمود نیلی احمد آبادی به پرسش خبرنگاری در باره اخباری مبنی بر درخواست حضور رییس جمهوری اسبق در این دانشگاه بود .

سرپرست دانشگاه تهران افزود: هر فرد ستاره دار مجوز حضور در دانشگاه را ندارد و در برنامه فردای انجمن اسلامی نیز - که مجوز خود را از شورای نظارت بر دانشگاه اخذ کرده است - قرار نیست رییس دولت هشتم حضور یابد .

وی گفت: اگر درخواستی برای دعوت از هر فردی صورت بگیرد ما آن درخواست را بررسی می کنیم اما اساسا تاکنون درخواستی برای دعوت از روسای جمهوری هشتم و نهم مطرح نشده است . ما به دنبال ایجاد یک محیط آرام و با نشاط در دانشگاه هستیم.

نییلی احمد آبادی در پاسخ به سوال دیگری درباره بررسی شدن صلاحیتش در شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: از نظر شورا در این خصوص اطلاعی ندارم.

وی در پاسخ به سوال ایرنا مبنی بر اینکه آیا تاکنون برنامه های خود را برای شورا تشریح کرده یا نه ؟ اظهار داشت: اعضای شورا تاکنون برنامه ای نخواسته و فقط با برخی اعضا صحبت کرده ام.

نیلی احمدآبادی در پاسخ به سوال دیگری درباره کاسته شدن از ظرفیت و حذف برخی رشته ها گفت: رشته ای در دانشگاه تهران حذف نشده اما براساس مصوبه شورای دانشگاه از ظرفیت برخی از رشته ها کاسته شده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه آیا کاهش ظرفیت ها مربوط به رشته های علوم انسانی است گفت: علوم انسانی با سایر رشته ها تفاوتی ندارد زیرا که ما ظرفیت پذیرش هر یک از گروه های تحصیلی را براساس مصوبه آموزشی دانشگاه تعیین می کنیم.

نظر شما