شناسهٔ خبر: 33086 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نشست هم‌اندیشی جوان امروز؛ مخاطب‌شناسی و نیازسنجی برگزار می‌شود

نخستین نشست هم اندیشی کارشناسان و مولفان عرصه جوان، با عنوان جوان امروز؛ مخاطب شناسی و نیازسنجی با حضور و سخنرانی صاحبنظران این حوزه و اساتید حوزه و دانشگاه ۷ خردادماه جاری در قم برگزار می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ به همت مرکز پژوهشهای جوان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مصادف با میلاد مسعود حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، نخستین نشست هم اندیشی کارشناسان و مولفان عرصه جوان، با عنوان جوان امروز؛ مخاطب شناسی و نیازسنجی با حضور و سخنرانی صاحبنظران این حوزه و اساتید حوزه و دانشگاه ۷ خردادماه جاری در قم برگزار می شود.

علی اصغر سهرابی، دبیر این هم اندیشی صبح امروز ضمن اعلام این خبر گفت: همزمان با میلاد مسعود حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، به همت مرکز پژوهش های جوان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و با حضور کارشناسان و مولفان عرصه جوان، نخستین نشست هم اندیشی با عنوان جوان امروز؛ مخاطب شناسی و نیازسنجی، عصر پنج شنبه هفتم خرداد ماه جاری در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی دفتر قم برگزار می شود.

سهرابی افزود: در این نشست هم اندیشی حضرت آیت الله علی اکبر رشاد رییس پژوهشگاه و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و دکتر ابراهیم فیاض استاد علوم اجتماعی دانشگاه، سخنرانی خواهند داشت.

نشست هم اندیشی جوان امروز؛ مخاطب شناسی و نیازسنجی

سردبیر ماهنامه حاشیه همچنین افزود: هم اندیشی حضار به صورت تریبون آزاد، رونمایی از مجموعه ارزشمند ۲۳ جلدی از نگاه نبوی و سایر آثار جدید چاپ شده مرکز پژوهش های جوان و برگزاری نمایشگاه آثار مرکز با تخفیف ویژه از دیگر بخش های این نشست هم اندیشی خواهد بود.

این نشست بعدازظهر پنج شنبه ۷ خردادماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش پژوهان در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به آدرس قم، بلوار پانزده خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار خواهد شد.

حضور علاقمندان در این نشست بلامانع است.

نظر شما