شناسهٔ خبر: 33112 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نقد و بررسی در دنیای تو ساعت چند است؟

در سلسله نشست‌ها، برای بهار ۱۳۹۴ فیلم ارزنده‌ی " دردنیای توساعت چند است؟ " با حضوردست اندرکاران فیلم ازجمله آقایان علی مصفا و صفی یزدانیان و .... درنظر گرفته شده است تا با حضور متخصصان سیاووشان مورد تحلیل روان کاوانه و روان پژوهانه قرار گیرد

Poster 1.jpg

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از سایت انسان‌شناسی و فرهنگ؛ هنر بازتاب تجربه‌های روانی انسان است ، که با زبانی خلاقانه تجلی می‌یابد و نماد پردازی‌های هنر هفتگانه را در خویش دارد و به گونه ای ژرف‌تر و اثر بخش ، با تار و پود روان انسان در پیوند قرار می‌گیرد و از ضمیر ناآگاه تا ضمیرآگاه عرصه جلوه او می‌گردد. افق‌های نوینی را در پیش دیدگان انسان می‌گشاید و از این رو رمزگشایی ابعاد نهفته‌ی فیلم که خاستگاهی ناآگاه دارد، نیازمند نگاهی روان‌کاوانه و روان‌شناسانه است.

با چنین دغدغه‌ای مرکز خدمات روان شناسی سیاووشان فیلم‌های در خور تأمل ایرانی و خارجی را از چشم‌اندازهای روان کاوی و روان شناسی برای شناخت عمیق‌تر و کیفی‌تر آنها تحلیل و تبیین می نماید.

در این سلسله نشست‌ها، برای بهار ۱۳۹۴ فیلم ارزنده‌ی " دردنیای توساعت چند است؟ " با حضوردست اندرکاران فیلم ازجمله آقایان علی مصفا و صفی یزدانیان و .... درنظر گرفته شده است تا با حضور متخصصان سیاووشان مورد تحلیل روان کاوانه و روان پژوهانه  قرار گیرد.

در صورت تمایل می توانید جهت دریافت بلیط ازطریق وب سایت و گیشه پردیس سینمایی کورش (۴۷۰۱ ) و مرکزسیاووشان (۲۲۲۶۹۰۶۸ ) اقدام فرمایید.

آدرس : بزرگراه شهید ستاری، خیابان پیامبر مرکزی شماره ۵۷

نظر شما