شناسهٔ خبر: 33123 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز برگزار می‌شود

جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز برگزار می‌شود و قرار است در این جلسه پرونده روسای دانشگاه‌ها که مدتی‌ است معطل مانده است، بررسی شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز سه‌شنبه پنجم خردادماه برگزار می‌شود و به گفته چند تن از اعضای شورایعالی انقلاب فرهنگی قرار است در این جلسه پرونده روسای دانشگاه‌ها که مدتی‌ است معطل مانده بررسی شود.

حدود ۳۰ دانشگاه کشور مدت زیادی است که با سرپرست اداره می‌شوند و حتی این مدت در برخی دانشگاه‌ها بیش از یک سال به طول انجامیده است.

دانشگاه‌های تهران، تربیت مدرس، خوارزمی، پیام نور از جمله دانشگاه‌های مهمی هستند که مدت زیادی با سرپرست اداره می‌شوند.

مدت سرپرستی نیلی‌احمدآبادی در دانشگاه تهران بیش از یک سال به طول انجامیده و پرونده وی در این مدت چند بار از سوی شورا بررسی شده و به عدم رای اعتماد اعضای شورا به نیلی منجر شده استة اما همچنان رئیس‌جمهور بر ریاست وی تأکید دارد و باید ببینیم امروز اعضای شورا به نیلی احمدآبادی رای می‌دهند یا خیر.

اتفاقا این روزها هم دانشگاه تهران برنامه‌هایی سیاسی را با حاشیه‌های بسیار ترتیب داده است که برخی دانشگاهیان رخ دادن این اتفاقات در دانشگاه مادر کشور را ناشی از نبود ریاست در این دانشگاه می‌دانند و به همین دلیل منتظر هستند تا سریع‌تر تکلیف ریاست دانشگاه تهران مشخص شود.

نظر شما