شناسهٔ خبر: 33124 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«همای» در تالار وزارت کشور می‌خواند

کنسرت «پرواز همای» خواننده موسیقی ایرانی سرانجام بعد از اخذ مجوزهای لازم روزهای بیست و بیست و یکم خرداد ماه در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، سیدعلی نیکونیا مدیر دفتر تولید و روابط عمومی موسسه آوای هنر پس از قطعی شدن اجرای این کنسرت در تهران  توضیح داد: کنسرت همای به خوانندگی «همای» و همراهی ارکستر بزرگ «پرواز همای» در تاریخ ۲۰ و ۲۱ در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار خواهد شد.

نیکونیا ادامه داد: این کنسرت اجرایی خاص و خاطره انگیز برای دوستداران این خواننده است که برای تمام جزئیات آن برنامه ریزی‌های زیادی انجام شده است. این برنامه پس از طی مراحل قانونی و اخذ همه مجوزهای وزارت ارشاد و دفتر موسیقی در تهران برگزار خواهد شد.

او درباره جزئیات کنسرت نیز گفت: اجرای تصنیف و غزل از اشعار شاعران سر‌شناس ایرانی با ارکستر بزرگ محتوای اصلی این برنامه هستند که مدت‌ها تمرین شده که در این بین برخی غافلگیری‌ها نیز برای این کنسرت در نظر گرفته‌ایم که به مرور و در اطلاع رسانی‌های بعدی، در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت. از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۶ خرداد ماه بلیت فروشی این کنسرت آغاز خواهد شد.

«پرواز همای» (با نام پیشین سعید جعفرزاده احمد سرگورابی) همراه با گروه «مستان» که مجموعه‌ای از نوازندگان سازهای ایرانی هستند، سبک تازه‌ای از موسیقی سنتی را ارائه می‌دهند. وی همچنین خواننده گروه ارکسترال به آهنگسازی شهرداد روحانی در آمریکا بوده‌است.  او در زمینه هنر آواز، شاگرد اساتیدی همچون فریدون پوررضا، سید کمال الدین عباسی،کریم صالح عظیمی بوده است. همچنین در زمینه شعر و ادبیات فارسی از اساتیدی همچون علیقلی محمودی بختیاری، حبیب نبوی، منصوره ثابت‌زاده، محمود طیاری و اصغر دادبه بهره‌مند شده است.

نظر شما