شناسهٔ خبر: 33168 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«وروجک‌ها» برای اکران مهر ماه آماده می‌شود

فیلم سینمایی «وروجک‌ها» به کارگردانی فرزاد اژدری مهر ماه اکران می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ فرزاد اژدری کارگردان سینمای کودک و نوجوان گفت: فیلم سینمایی «وروجک ها» که به تازگی پروانه نمایش دریافت کرده است، مهر ماه در سینماهای کشور اکران می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این فیلم با موضوع سینمای کودک و نوجوان است، بهترین زمان برای اکران آن مهر ماه به شمار می رود، چرا که فصل مدارس آغاز شده و دانش آموزان می توانند به دیدن این فیلم سینمایی بروند.

اژدری در پایان گفت: در حال حاضر به دنبال سرمایه گذار برای پروژه جدیدی به نام «همکلاسی من» هستم که آن هم در ژانر کودک و نوجوان است، این فیلم داستان دختری است که وارد یک دبستان می شود و با حضور او اتفاقات جدیدی در مدرسه رخ می دهد.

«وروجک ها» یک فیلم سینمایی با موضوع کودک است که داستان آن درباره خواهر و برادری به نام های ساینا و سینا است که پدر و مادرشان را با رفتارهای ناشایست و نادرست به ستوه آورده اند. یک روز صبح که از خواب بیدار می شوند متوجه می شوند که پدر و مادرشان ناپدید شده اند. ساینا و سینا قدم در راهی میگذارند که مشکلات عجیب و غریبی انتظارشان را می‌کشد.

علیرضا خمسه، سیما تیراندازط وفان مهردادیان و ... در این فیلم سینمایی حضور دارند.

ساینا اژدری، کیمیا حسینی، ایلیا مجیدی، آرتین پشنگ، روژان تقی زاده، عسل مردی، امیرعلی خانی، آرش ادیبی... بازیگران کودک این فیلم هستند.

نظر شما