شناسهٔ خبر: 33211 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رئیس بسیج اساتید و کارکنان وزارت علوم منصوب شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس بسیج اساتید و کارکنان وزارت علوم باحضور معاون اداری، مالی ومدیریت منابع وزارت علوم و رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاهها برگزار شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دراین مراسم دکتر امید از زحمات دکتر سیدجواد ساداتی نژاد درطول دوره فعالیت در بسیج اساتید و کارکنان وزارت علوم تقدیر و تشکر کرد و برای همکاری دربرنامه ها و حمایت همه جانبه از مرکز اساتید و کارکنان وزارت علوم اعلام آمادگی كرد و انتخاب دکتر مهرالله رخشانی مهر به عنوان رئیس جدید بسیج اساتید و کارکنان وزارت علوم را انتخابی شایسته دانست.

درادامه این مراسم دکترصلاحی با اشاره به مشغله و مسئولیت های دکترساداتی نژاد در سازمان بسیج اساتید کشور و درخواست وي برای واگذاری مسئولیت مرکز بسیج وزارت علوم به فردی دیگر، ضمن قدردانی از خدمات دکتر ساداتی نژاد درمدت زمان مسئولیت در بسیج اساتید و کارکنان وزارت علوم، نقش و جایگاه وزارت علوم و بسیج آن را بسیار مهم ارزیابی کرد و نسبت به ادامه برنامه ها و فعالیت های مرکز بسیج وزارت علوم در دوران مسئولیت دکتر رخشانی مهر با سرعت و شتاب بیشتر ابراز امیدواری کرد و باتوجه به ظرفیت های موجود در وزارت علوم خواستار نقش آفرینی بیشتر مرکز بسیج اساتید و کارکنان این وزارت درعرصه علمی شد.

در بخش دیگر این برنامه دکتر رخشانی مهر بر استفاده از تمام توان و ظرفیت های موجود در وزارت علوم و تعامل و هم افزایی با تمامی بخش ها برای تحقق اهداف و برنامه های مرکز بسیج اساتید و کارکنان وزارت علوم تاکید کرد.

همچنين درپایان این مراسم دکتر رخشانی مهر حکم مسئولیت خود را از معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم و رئیس سازمان بسیج اساتید کشور دریافت کرد.

گفتنی است مدیرکل امور اداری، مدیر کل دفتر امور فرهنگی و معاون مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم از دیگر حاضران در این مراسم بودند.

نظر شما