شناسهٔ خبر: 33355 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نگارش رمان طنز «سقوط شیطان در چاچالک» به اتمام رسید

احمد اکبرپور از پایان نگارش رمان طنز «سقوط شیطان در چاچالک» برای نوجوانان خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ احمد اکبرپور نویسنده ادبیات کودک و نوجوان درباره آثار جدید خود گفت: یک رمان جدید دارم که نگارشش تمام شده و نام موقت آن، «سقوط شیطان در چاچالک» است. این رمان را برای نوجوانان نوشته ام.

وی افزود: «سقوط شیطان در چاچالک» یک رمان طنز است و داستان آن از این قرار است که یک سرزمین خیالی به نام چاچالک وجود دارد که ساکنانش، جایی غیر از چاچالک را ندیده اند، بنابراین فکر می کنند همه دنیا، سرزمین خودشان است. تا این که یک روز هلی کوپتری در سرزمین شان سقوط می کند و متوجه می شوند که جاهای دیگر و مردمان دیگری وجود دارند.  

این نویسنده در ادامه گفت: نگارش این رمان ۲۰۰ صفحه ای را به پایان رسانده ام و به احتمال زیاد آن را به نشر هوپاد تحویل خواهم داد. در حال حاضر مشغول ویرایش نهایی آن هستم و به زودی آن را تحویل ناشر خواهم داد.

اکبرپور در پاسخ به این سوال که نوجوانان کشور با وجود آثار ترجمه، سراغ آثار نویسندگان داخلی می روند یا خیر، گفت: در مورد خواندن یا نخواندن، باید بگویم که نوجوانان ما کتاب رمان می خوانند و خواندنشان بستگی به این دارد که اثر خواندنی باشد. مساله مانند موضوع جنس ایرانی و جنس خارجی است. سختی کار نویسندگان داخلی هم در این است که آن ها متعلق به یک کشور هستند و در مقابل آثار نویسندگان ۱۰۰ کشور قرار دارند.  

نظر شما