شناسهٔ خبر: 33431 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رمان «عالی جناب شهردار» نقد و بررسی می شود

کتاب «عالی جناب شهردار» نوشته ابراهیم حسن بیگی در چهاردهمین نشست ویژه برنامه «ترنم قلم» در فرهنگسرای گلستان نقد و بررسی می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛  این نشست روز دوازدهم خرداد با حضور نویسنده و منتقدان کتاب برگزار می شود. همچنین قاسمعلی فراست، پژوهشگر ادبی و نویسنده رمان «نخل های بی سر»، «خاطرات رزمندگان» و مجموعه داستان «زبان عاشقی» و محمد رضا گودرزی منتقد و نویسنده داستان‌های «پشت حصیر»، «در چشم تاریکی» به نقد و بررسی کتاب «عالی جناب شهردار»  می پردازند.

رمان «عالیجناب شهردار» به روایت داستانی از شهری خیالی می‌پردازد که پس از فوت شهردارش، شاعری را به این سمت برمی‌گزینند که اگرچه او در ابتدا حس و حال و عواطف شاعری را در خود دارد اما با گذشت زمان شخصیتی دیکتاتوری به خود می‌گیرد.

 کتابخانه فرهنگسرای گلستان امکان اهدا رایگان کتاب «عالی جناب شهردار» را به علاقه‌مندان ایجاد کرده است و علاقه‌مندان می توانند برای تهیه کتاب با شماره ۷۷۸۲۷۷۳۰ تماس بگیرند.

 چهاردهمین نشست «ترنم قلم» ۱۲ خرداد ماه از ساعت ۱۷ در سالن اجتماعات کتابخانه گلستان واقع در نارمک میدان هلال احمر خیابان گلستان فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

نظر شما