شناسهٔ خبر: 33446 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نشست نظام‌های سرمایه‌داری و فرهنگ برگزار می شود

شصتمین نشست «یکشنبه های انسان شناسی و فرهنگ» با موضوع: «نظام های سرمایه داری و فرهنگ» روز یکشنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۳۹۴، در زمان و مکان همیشگی (میدان ولیعصر، ابتدای بلوار کشاورز، مرکز مشارکت های فرهنگی هنری شهرداری تهران) از ساعت ۴ تا ۷ بعداز ظهر برگزار خواهد شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از سایت انسان‌شناسی و فرهنگ؛ شصتمین نشست «یکشنبه های انسان شناسی و فرهنگ» با موضوع: «نظام های سرمایه داری و فرهنگ» روز یکشنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۳۹۴، در زمان و مکان همیشگی (میدان ولیعصر، ابتدای بلوار کشاورز، مرکز مشارکت های فرهنگی هنری شهرداری تهران) از ساعت ۴ تا ۷ بعداز ظهر برگزار خواهد شد. در این نشست فیلم مستند «جویندگان کار در دو نما» از آقای محسن عبدالوهاب به نمایش در خواهد آمد. سخنران اول این مراسم، دکتر حسین راغفر (اقتصاددان و استاد دانشگاه الزهرا) هستند که با عنوان «پیامدهای اقتصادی اجتماعی نئولیرالیسم در ایران» صحبت خواهند کرد. سخنرانی دوم نیز با خانم دکتر شایسته مدنی (دکترا جامعه شناسی و عضو هیات علمی انسان شناسی و فرهنگ) است که عنوان «معنای جامعه شناختی پول» را بر خود دارد.

محل: تهران، میدان ولیعصر، ابتدای بلوار کشاورز، جنب کوچه برادران مظفر(انتقال خون سابق) و کتاب فروشی شهر فرهنگ، ساختمان مرکز مشارکت های فرهنگی هنری شهرداری تهران

زمان:  ساعت ۴ تا ۷ بعداز ظهر  یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴

برنامه راس ساعت  ۴ بعد از ظهر شروع می شود، لطفا یک ربع پیش از شروع،  در محل حاضر باشد. 

ورود برای عموم آزاد است

نظر شما