شناسهٔ خبر: 33451 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سایت جشنواره تئاتر رضوی جزو هشت زیرپورتال برتر سایت شمس توس شد

پس از ارزیابی زیرپورتال‌های سایت شمس توس، سایت استان‌های سمنان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، کرمان، همدان، اصفهان و خوزستان به عنوان هشت سایت برتر جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) اعلام شدند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ پس از اعلام سایت‌های برتر جشنواره امام رضا (ع)، سیدجواد جعفری مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) از مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این هشت استان تقدیر کرد.

دبیر جشنواره بین‎المللی امام رضا(ع) در نامه خود آورده است: «به حول و قوه الهی با همت جنابعالی و تلاش دست‌اندرکاران آن استان، زیرپورتال‌های سایت شمس توس در کلیه ادارات کل فرهنگ و ارشاد  اسلامی راه‌اندازی شده است و این اقدام، یکپارچه‌سازی و اطلاع‌رسانی مجموعه برنامه‌های سالانه جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) را امکان‌پذیر کرده است. نظر به بررسی انجام شده و اعلام نظر کمیته ارزیابی انتخاب پورتال‌های برتر سایت شمس توس، زیرپورتال استان شما در رتبه‌بندی جزو هشت زیرپورتال برتر انتخاب شده است.

از همت والای جنابعالی و دست‌اندرکاران محترم در آن اداره‌کل در انجام خدمت مستمر در اطلاع‌رسانی و به‌روزرسانی اطلاعات این رخداد عظیم قدردانی می‌کنیم.»

استمرار به‌روزرسانی اخبار و مطالب زیرپورتال‌های سایت شمس توس، به منظور برآورده کردن نیازهای مخاطبان جشنواره عظیم بین‌المللی امام رضا(ع)، هم‌چنان مورد درخواست و تاکید بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) است.

ضمنا از هشت مسئول زیرپورتال‌های برتر سایت شمس توس، تجلیل به عمل خواهد آمد.

نظر شما