شناسهٔ خبر: 33454 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آخرین وضعیت بازنگری دو آیین نامه شورای انضباطی و صنفی دانشجویان

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان با اشاره به آخرین وضعیت بازنگری شیوه نامه آیین نامه های شورای انضباطی و صنفی دانشجویان گفت: امیدواریم این شیوه نامه ها قبل از شروع ترم ابلاغ شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ سید ابوالحسن ریاضی درخصوص بازنگری شیوه نامه آیین نامه شورای صنفی دانشجویی و دستورالعمل اجرایی شوراهای انضباطی گفت: آیین نامه های مذکور در حال بازبینی است و هنوز هیچ یک از آنها به دانشگاه ها ابلاغ نشده است.

وی در خصوص شیوه نامه انضباطی دانشجویان افزود: از دانشگاه ها خواسته بودیم نظرات خود را درباره نقاط قوت و ضعف شیوه نامه اجرایی آیین نامه انضباطی دانشجویان اعلام کنند، تا مسایل جدیدی که در چند سال گذشته به وجود آمده و در شیوه نامه موجود پیش بینی نشده، پیش بینی شود و شیوه‌نامه با مناسب‌ترین ساختار به دانشگاه ها ابلاغ شود.

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان ادامه داد: فعالیت های مربوط به پیش نویس دستورالعمل اجرایی شوراهای انضباطی انجام شده و موارد عنوان شده برای اظهارنظر مسئولان مربوطه وزارت بهداشت ارسال شده تا آنها نیز نظر خود را دراین زمینه اعلام کنند و دستور العمل جامع برای هردو مجموعه وزارتین ایجاد شود.

وی درباره بازنگری شیوه نامه شورای صنفی دانشجویان نیز گفت: با توجه به پیچیدگی و تنوع مسایل صنفی دانشجویی در دانشگاه‌های تحت نظر وزارت علوم، بازنگری شیوه نامه آیین نامه مذکور با دقت بیشتری انجام می شود و امیدواریم قبل از شروع ترم آینده ابلاغ شود.

نظر شما