شناسهٔ خبر: 33541 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نتایج آزمون کتبی رشته‌های تخصصی حوزه اعلام شد

نتایج آزمون کتبی رشته‌های تخصصی سطح ۲ و ۳ حوزه علمیه در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ اعلام شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ معاونت آموزش حوزه‌های علمیه کشور اعلام کرد: افرادی که قبول شده‌اند موظفند در اولین فرصت با واحد آموزشی که در آن پذیرش شده‌اند برای تعیین وقت مصاحبه تماس بگیرند.

قبولی در آزمون کتبی به معنی پذیرش نهایی نبوده و حقی را برای تحصیل در واحد آموزشی ایجاد نمی‌کند، پذیرش قطعی پس از مصاحبه علمی واحد آموزشی و اعلام نظر معاونت آمار و بررسی اعلام خواهد شد.

پذیرش برخی از واحدهای آموزشی به دلیل نرسیدن تعداد حداقلی به امتیازهای مورد نیاز، توسط واحد آموزشی مجری ملغی اعلام شده است.

در صورتی که داوطلب نمره قبولی از آزمون کتبی کسب کرده باشد، اما تعداد افراد حائز شرایط در یک واحد آموزشی به نصاب حداقلی نرسیده باشد برگزاری دوره در آن واحد آموزشی تا نیمسال دوم به تعویق افتاده و مصاحبه و برگزاری دوره منوط به نتیجه آزمون تکمیل ظرفیت خواهد بود، با این دسته از دانش پژوهان بدون نیاز به شرکت مجدد در آزمون کتبی برای مصاحبه و تحصیل در نیمسال دوم دعوت خواهند شد.

هرگونه اعتراض تنها از طریق سایت معاونت آموزش و حداکثر تا اول تیرماه ارسال شود و نتیجه بررسی حداکثر تا ۲۰ تیرماه اعلام خواهد شد.

نظر شما