شناسهٔ خبر: 33575 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مهلت ثبت نام تولید کنندگان محصولات فرهنگی در نمایشگاه قرآن تمدید شد

مدیر بخش فروش بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از تمدید ثبت نام ناشران، تولیدکنندگان محصولات قرآنی و رسانه های دیجیتال متقاضی شرکت در این دوره از نمایشکاه تا پس فردا (دوشنبه) خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا گفت: تمامی ناشران، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان محصولات فرهنگی و هنرهای قرآنی و رسانه های دیجیتال که متقاضی اخذ غرفه در بخش های فروش نمایشگاه قرآن کریم هستند تا ساعت ۲۴ پس فردا ۱۸ خرداد مهلت دارند درخواست حضور خود را از طریق پایگاه اینترنتی نمایشگاه قرآن به نشانی www.quranexpo.com اعلام کنند.


وی از استقبال شرکت ها و موسسات در چند روز گذشته سخن گفت و افزود: تاکنون ۴۱۲ شرکت ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۲۸۲ ناشر به ارائه کتاب خواهند پرداخت و ۸۷ شرکت و موسسه تولیدکننده محصولات قرآنی هنری آثار خود را عرضه می کنند.

مدیر بخش فروش نمایشگاه قرآن افزود: همچنین ۳۴ رسانه دیجیتال و ۹ موسسه تولیدکننده محصولات مربوط به حوزه عفاف و حجاب ثبت نام کرده اند که در مجموع ۱۵ هزار و ۷۴۹ محصول در سایت نمایشگاه به ثبت رسیده و در نمایشگاه برای بازدیدکنندگان عرضه خواهد شد.

وی در ادامه گفت: درخواست کنندگان بایستی مشخصات محصول خود اعم از کتاب یا آثار هنری خود را اعلام و تصویری از آن را برای نمایشگاه ارسال کنند تا اجازه عرضه آن را در نمایشگاه داشته باشند.

سالاریان در پاسخ به خبرنگار ایرنا مبنی بر امکان عرضه قرآن هایی بدون مجوز سازمان دارالقرآن الکریم از سوی برخی موسسات و ناشران که در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب نیز صورت گرفت، اظهار داشت: در نمایشگاه سال گذشته از سازمان دارالقرآن خواستیم تا در اولین روز از برپایی نمایشگاه درباره قرآن های عرضه شده نظر خود را اعلام کنند.

وی همچنین گفت: هرچند ممکن است اظهارنظر مسوولین و کارشناسان دارالقرآن در اولین روز از برپایی نمایشگاه قرآن دیر باشد ولی با توجه به این که ناشران به ویژه ناشران شهرستانی یا خارج از کشور امکان ارسال قرآن تا اولین روز از نمایشگاه را ندارند، تلاش می کنیم تا قبل از اولین روز از نمایشگاه این کار صورت گیرد.

این مقام مسوول تاکید کرد: البته به ناشران تذکر داده ایم قرآن هایی قابل عرضه در نمایشگاه هستند که مجوز لازم را از سازمان دارالقرآن الکریم گرفته باشند و در مقررات نمایشگاه نیز آمده است که ناشران اجازه ارائه قرآن های بدون مجوز سازمان دارالقرآن را ندارند.

وی همچنین گفت: امروز احمد حاجی شریف معاون نظارت بر چاپ و نشر سازمان دارالقرآن الکریم نامه ای را برای یادآوری برای نمایشگاه ارسال کرد تا نمونه قرآن ها را در اختیار آنان قرار دهیم و درصورت تایید در نمایشگاه عرضه خواهد شد.

مدیر بخش فروش نمایشگاه قرآن کریم که مهلت ثبت نام را تا ۱۲ خرداد اعلام کرده بود از شرکت ها و موسسات خواست که هرچه سریعتر ثبت نام کنند تا طبق دستورالعمل مصوب امسال محصولات خود را در سایت به نمایش بگذارند و مراحل تایید و عرضه آن در مهلت مقرر صورت پذیرد.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری شهرداری تهران از ابتدای ماه مبارک رمضان به مدت یک ماه در محوطه عباس آباد شامل باغ موزه دفاع مقدس و باغ کتاب برگزار می شود.

نظر شما