شناسهٔ خبر: 33592 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کارگاه اصغر فرهادی برای چه کسانی است؟

اصغر فرهادی کارگاه یک روزه بازیگری را ویژه هنرجویان و دانشجویان این رشته برگزار می‌کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ این کارگاه با همکاری موسسه فرهنگی هنری «کارنامه» روز جمعه 22 خرداد ماه برگزار می‌شود.

نگار اسکندرفر مدیر این موسسه که پیش از این هم در برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی با فرهادی همکاری داشته است‌، درباره این کارگاه توضیح داد: آقای فرهادی تا به حال کارگاه‌های فیلمنامه نویسی و کارگردانی برگزار کرده است اما با توجه به مهارت ایشان در گرفتن بازی‌های خوب از بازیگران، پیشنهاد کردم این بار سراغ کارگاه بازیگری برویم.

وی اضافه کرد: به همین دلیل در کارگاه جدید رابطه کارگردان و بازیگر چگونگی حضور بازیگر مقابل دوربین و ... مورد توجه قرار می‌گیرد.

اسکندرفر در پاسخ به این پرسش که آیا از متقاضیان آزمون گرفته می‌شود‌؟ به ایسنا گفت: آزمون نمی‌گیریم اما شرکت کنندگان در این کارگاه عموما هنرجویان بازیگری موسسه «کارنامه» و دیگر موسسات هستند، چون این کارگاه بیشتر به کار افرادی می‌آید که با مقوله بازیگری آشنایی دارند.

وی ادامه داد: فعلا این کارگاه را به صورت یک روزه برگزار می‌کنیم اما شاید بعدا یک کارگاه چند روزه هم برگزار کردیم.

مدیر موسسه «کارنامه» با اشاره به علاقه‌مندی فرهادی به مقوله آموزش افزود: آقای فرهادی همواره به آموزش نسل جوان و ارتباط با آنان علاقه‌مند است، به همین دلیل هر زمان که فرصت و فراغتی بیابد‌، از برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی برای هنرجویان جوان استقبال می‌کند.

به گزارش ایسنا‌، اصغر فرهادی پیش‌تر دوره‌های آموزشی سینما را با همکاری موسسه «کارنامه» در تهران و دبی برگزار کرده است.

نظر شما