شناسهٔ خبر: 33597 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دوره تابستانی مهارت‌افزایی مشاوره‌ای طلاب برگزار می‌شود

دوره تابستانی مهارت افزایی مشاوره‌ای برای طلاب سطح ۱ و ۲ برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دفتر امور مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه به منظور ارتقای سطح تربیتی تهذیبی طلاب مدارس علمیه کشور در تابستان ۱۳۹۴ کارگاه‌های مهارت افزایی مشاوره‌ای را برگزار می‌کند.

این دوره‌ها با ظرفیت محدود ۲۰۰  نفر و برای طلاب سطح ۱ و ۲ در موضوعاتی چون مدیریت خشم و استرس، مدیریت اراده (تقویت اراده، اعتماد به نفس، عزت نفس، قاطعیت)، مدیریت حل تعارض، خودآگاهی و خلاقیت و مدیریت روابط خانواده (ویژه طلاب متأهل) برگزار خواهد شد.

این کارگاه‌ها ویژه طلابی است که در کارگاه قبلی این دوره که سال گذشته در مشهد برگزار شده بود، حضور داشتند.

برای افرادی که در دوره گذشته شرکت نداشتند، کارگاه‌هایی با موضوعاتی چون مدیریت تحصیلی، مدیریت عواطف و غرایز، مدیریت روابط مؤثر، مدیریت ازدواج (ویژه طلاب پایه پنجم به بالا) در نظر گرفته شده است.

آشنایی و ارتقای مهارت‌های تحصیلی تهذیبی، حضور اساتید مشاور در بین طلاب در طول مدت دوره و ارائه گواهینامه، از جمله مزایای  شرکت در این دوره است.

دوره تابستانی مهارت افزایی مشاوره ای طلاب به مدت یک هفته از اول مردادماه در شهرکرد برگزار و علاقه مندان تنها تا پایان وقت اداری ۳۱ خردادماه وقت دارند با مراجعه به سایت http://www.tahzib-howzeh.com   نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

نظر شما