شناسهٔ خبر: 33600 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بالاترین رقم حمایتی را به طرح‌های علوم انسانی اختصاص می‌دهیم

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران از اختصاص بالاترین رقم حمایت به علوم انسانی خبر داد و گفت: تاکنون خروجی علوم انسانی درمقایسه باتمام خروجی ها ضعیف تر بوده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ نصرت الله ضرغام با بیان اینکه برای خروجی بهتر علوم انسانی باید راههای مختلفی را انتخاب کنیم، گفت: در صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران برای خروجی بهتر در حوزه علوم انسانی، به تقویت اعضای کارگروه علوم انسانی پرداخته ایم.

وی با بیان اینکه اعضای کارگروه علوم انسانی منحصر به صاحب اعضای مراکز علمی در تهران نیستند، افزود: اعضای کارگروه های علوم انسانی در صندوق حمایت از پزوهشگران و فناوران، افرادی هستند که عالم به نیاز های جامعه هستند و همچنین از دانشگاهها و مراکز علمی مختلف کشور انتخاب شده و در نهایت به عضویت کارگروههای علوم انسانی در آمده اند.

به گفته وی ما در صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران علاوه بر سفارش پروژه های تحقیقاتی متناسب با نیاز جامعه در رابطه با اولویت های تحقیقاتی در حوزه علوم انسانی تجدید نظرهایی داشته ایم.

وی با تاکید بر اینکه همه این اقدامات صندوق در جهت پویایی و فعالیت در بخش علوم انسانی است، اظهار داشت: افرادی که در زمینه استعداد یابی و استعداد سنجی و پرورش استعداد آمادگی دارند می توانند به صورت فردی و تیمی پرپوزال و پروژه تحقیقاتی ارائه بدهند و اگر پروپوزال آنها در صندوق مصوب شد به صورت صد در صد از آن حمایت خواهیم کرد تا طرح عملی شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر توجه خاص و ویژه ای به علوم انسانی داریم و بنا داریم بالاترین رقم در پژوهش را به علوم انسانی اختصاص بدهیم.

نظر شما