شناسهٔ خبر: 33638 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

انتشار جدیدترین شماره از اقتصاد اسلامی

پنجاه و پنجمین شماره از فصلنامه اقتصاد اسلامی با مندرجاتی همچون پژوهشی در استخراج معیارهای حق و عدل در بانکداری بدون ربا منتشر شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛  پنجاه و پنجمین فصلنامه علمی ـ پژوهشی اقتصاد اسلامی به همت سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شد. 

بنابراین گزارش، معیارهای توزیع عادلانه منابع طبیعی تجدیدناپذیر در نظام اقتصادی اسلام به قلم سیدعدنان لاجوری، محسن رضایی صدرآبادی و مجتبی سیدحسین زاده یزدی، مالکیت زمانی در اعیان و کاربردهای اقتصادی آن نوشته سیدعبدالمطلب احمدزاده بزاز و مجید رضایی دوانی و تحلیل اثر توسعه بخش سوم اقتصاد بر شاخص های اقتصادی و راهکارهای توسعه آن در ایران نوشته مرتضی درخشان و خدیجه نصراللهی از جمله مقالات مندرج در این شماره است.

همچنین، پژوهشی در استخراج معیارهای حق و عدل در بانکداری بدون ربا نوشته حسن سبحانی و محمد امیرعلی، تحلیل اقتصادی ـ فقهی انتقال سود خالص از سرمایه به نیروی کار نوشته احمدعلی یوسفی و تحلیل فقهی جایزه های بانکی در سپرده های پس انداز نوشته حبیب الله شعبانی موثقی نیز از دیگر مقالاتی است که در این شماره از فصلنامه اقتصاد اسلامی منتشر شده است.

نظر شما