شناسهٔ خبر: 33639 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سرپرستان دانشگاه صنعتی ارومیه و نیشابور منصوب شدند

با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سرپرستان ۲ دانشگاه صنعتی ارومیه و نیشابور منصوب شدند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دكتر محمد فرهادي وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ، طی حکمی دکتر جعفر عبدالهي شريف را به سمت سرپرست دانشگاه  صنعتی اروميه منصوب کرد.

در حکم دکتر فرهادی خطاب به دکتر عبدالهي آمده است : امید است با توکل به خداوند سبحان ، ماموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه صنعتی اروميه را برپایه قوانین، سیاست ها وبرنامه های مصوب به انجام رسانید، بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی ، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق راهبردهای تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ایفا نمایید.

وزیر علوم ، همچنین در نامه جداگانه ای از خدمات دکتر قادر رضازاده سرپرست  سابق دانشگاه  صنعتی اروميه  در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد. 

دکتر جعفر عبدالهي شريف دارای درجه دکترای مهندسي معدن و عضو هیئت علمی با مرتبه دانشیاری در دانشگاه اروميه است و از سوابق اجرایی وی می توان به معاون اداری مالی دانشکده فنی دانشگاه اروميه و معاون آموزَشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی اروميه اشاره کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی حکمی دکتر عبدالرحيم قنوات را به سمت سرپرست دانشگاه  نيشابور منصوب کرد.

در حکم دکتر فرهادی خطاب به دکتر قنوات آمده است: امید است با توکل به خداوند سبحان ، ماموریت و وظایف سرپرستي دانشگاه نيشابور را برپایه قوانین،سیاست ها وبرنامه های مصوب به انجام رسانید، بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی ، مبانی علمی ، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق راهبردهای تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ایفا نمایید .

وزیر علوم ، همچنین در نامه جداگانه ای از خدمات دکتر محمود سخائي رئيس سابق دانشگاه  نيشابور  در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد. 

دکتر عبدالرحيم قنوات داراي درجه دکترای تاریخ اسلام و عضو هيئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد است و از سوابق اجرایی وی می توان به مديريت دفتر رياست و روابط عمومي دانشگاه فردوسی مشهد اشاره کرد.

نظر شما