شناسهٔ خبر: 33771 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

وجه باقیمانده در بُن‌کارت‌های نمایشگاه کتاب قابل دریافت شد

مدیر کمیته رفاهی نمایشگاه کتاب گفت: وجه باقیمانده در بُن‌کارت‌های الکترونیک دانشجویی از اول تیرماه در کلیه شعب بانک صادرات قابل دریافت است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  نیکنام حسین‌پور مدیر کمیته رفاهی و نهادهای همکار بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ارایه توضیحاتی در خصوص عودت سهم مشارکتی بن کارت‌های الکترونیک خرید کتاب گفت: با توجه به تدابیر اتخاذ شده در بیست و هشتمین دوره برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، بُن کارت‌های الکترونیک صرفاً در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران قابلیت استفاده داشتند و در پایان روز ۲۶ خرداد تمامی این کارت‌ها مسدود شدند.

وی افزود: دانشجویان و طلابی که نسبت به دریافت‌های بُن کارت‌های خود از شعب بانک صادرات اقدام نکردند و یا اینکه مقدار وجهی در کارت‌های آنها باقی مانده است، می‌توانند از تاریخ یکم تیر ماه با مراجعه به کلیه شعب بانک صادرات نسبت به استرداد وجه خود اقدام کنند.

حسین‌پور تاکید کرد: دانشجویان و طلابی که در ایام نمایشگاه کتاب موفق به استفاده از بُن کارت‌های خرید کتاب خود نشدند، صرفاً میزان وجه مشارکتی خود را دریافت خواهند کرد. همچنین دانشجویان و طلاب برای مراجعه به بانک باید کارت ملی و کارت دانشجویی به همراه داشته باشند.

نظر شما