شناسهٔ خبر: 33775 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«دور گردون» به چاپ سوم رسید

چاپ سوم کتاب «دور گردون» نوشته طاهره ایبد توسط انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ رمان یکی از گونه های ادبی غیر بومی ایران است که جای خود را در ادبیات ۱۰۰ سال گذشته باز کرده و رمان نویسان ما تجربه های موفقی در آن داشته اند و هنوز هم در مخاطب قرار دادن خواص و به ویژه عامه از بهترین گونه هاست.

«دور گردون» داستان غم و اندوه، بیماری، وسواسی، بگو مگو و اما و اگر تعدادی آدم است که هر یک در زندگی خود دردی دارند. یکی شوهرش درگذشته، یکی همسرش در جنگ قطع نخاع شده، دیگری وسواس دارد، یکی درس می‌خواند و به ازدواجش می‌ اندیشد...

در این داستان بلند، ایوب شوهر ثریا در جنگ مجروح می ‌شود و ترکشی در جمجمه ‌اش فرو می‌ رود که باعث فلج‌ شدنش می شود. او گاهی دچار تشنج می‌ شود و مادر پیر و همسرش را نگران می کند. قبل از این که ایوب به جنگ برود، همسرش خانه را ترک می‌ کند و به امید طلاق می نشیند، اما وقتی مجروح‌ شدن شوهرش را می ‌بیند دو باره به خانه برمی‌ گردد و با وجود وسواس بسیار، از شوهرش نگهداری می کند.

کتاب «دور گردون» در اولین دوره گزینش آثار برتر رمان ادب پایداری در مرکز مطالعات و تحقیقات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۳۸۰ در گروه برترین آثار، بهترین اثر شناخته شد.

چاپ سوم این کتاب با ۲۵۶ صفحه و قیمت ۱۲ هزار تومان منتشر شده است.  

نظر شما