شناسهٔ خبر: 33776 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعلام فراخوان فیلم های انیمیشن هفدهمین جشن خانه سینما

دبیر هفدهمین جشن خانه سینما فراخوان شرکت فیلم های انیمیشن را اعلام کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ بر اساس این فراخوان، متقاضیان شرکت در بخش مسابقۀ فیلم های انیمیشن ، می توانند از ۲۰ خرداد  ماه تا ۱۱تیرماه سال جاری (به مدت ۱۵ روز کاری ) تمامی تولیدات فیلم انیمیشن خود را که از ابتدای تیر ماه ۱۳۹۳ تا پایان خرداد ماه ۱۳۹۴ تولید کرده اند و در دوره های گذشته جشن سینمای ایران نیز شرکت نداشته اند به دبیرخانه جشن ارائه کنند.

همچنین دارا بودن ملیت ایرانی برای یکی از دو صاحبین معنوی یا مادی اثر (کارگردان یا تهیه کننده) الزامی است و برگه تقاضای شرکت در این جشن باید به تائید مالک حقوقی فیلم برسد.  

لازم به ذکر است که کلیه آثار باید به صورت DVD(هر اثر به شکل لوح مجزا ) ارائه شود.در این بخش مسابقه  از جشن‌های خانه سینما ۶ تندیس و دو دیپلم افتخار اهدا خواهد شد.

علاقمندان جهت دریافت فرم شرکت و ارائه اثرخود می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ فرصت اعلام شده به دبیرخانه جشن سینمای ایران) خیابان بهار جنوبی کوچه سمنان پلاک ۲۹ ) مراجعه فرمایند.

پیش از این فراخوان دو بخش فیلم های مستند،  کوتاه، به همراه  آیین نامه و مقررات  جشن سینمای ایران در سایت خانه سینما www. Khanehcinema.ir  اعلام شده است.

نظر شما