شناسهٔ خبر: 33866 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نهمین نشست علمی با موضوع مبانی انسان شناسی الگوی اسلامی پیشرفت

نهمین نشست علمی با موضوع مبانی انسان شناسی الگوی اسلامی پیشرفت از سلسله نشست های تخصصی گروه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت موسسه آموزش عالی حوزوی حکمت برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ نهمین نشست علمی با موضوع مبانی انسان شناسی الگوی اسلامی پیشرفت از سلسله نشست های تخصصی گروه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت موسسه آموزش عالی حوزوی حکمت با حضور اساتید و صاحبنظران این حوزه در قم برگزار می‌شود.

این نشست به همت گروه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت موسسه آموزش عالی حوزوی حکمت وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، نشست تخصصی مبانی انسان شناسی الگوی اسلامی پیشرفت، یکشنبه ۲۴ خردادماه ۹۴ در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی دفتر قم برگزار می شود.

در این نشست علمی حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد رودگر به عنوان ارائه دهنده و حجج اسلام و المسلمین مهدی عبداللهی و محمد تقی سهرابی فر نیز به عنوان ناقد حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر است این نشست صبح سه شنبه ۲۴ خردادماه جاری از ساعت ۸ تا ۱۰ با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش پژوهان در سالن فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به آدرس: قم، بلوار پانزده خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار خواهد شد.

نظر شما