شناسهٔ خبر: 33874 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

افتخار می کنم که در خدمت هنرمندانم

دکتر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارشنبه ۲۰ خرداد ماه از نمایشگاه خوشنویسی ونقاشی خط مدرن مهدی فلاح با عنوان " نغمه قلم " در گالری اصلی فرهنگسرای نیاوران بازدید کرد .

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛ در این بازدید که با مشایعت سید عباس سجادی مدیر عامل بنیاد آفرینش های هنری نیاوران و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر همچون غلامحسین امیر خانی، عبدالحسین مختاباد صورت پذیرفت جنتی در سخنانی مهدی فلاح را هنرمندی  با استعداد و خلاق عنوان کرد و اظهار داشت:در مدتی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول شده ام با هنرمندان زیادی آشنا شده ام و  افتخار می کنم که در خدمت این عزیزان هستم. آثاری که امروز در نمایشگاه آقای مهدی فلاح دیدم چه از نظر کثرت و چه از نظر کیفیت برای من بسیار خوب و جالب بود. امروز با هنرمندی آشنا شدم که تا به امروز نتوانسته بودم ایشان را از نزدیک ببینم از این رو از این که فرصتی دست داد تا از این نمایشگاه بازدید به عمل بیاورم و با وی آشنا شوم  بسیار خرسندم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، آثار مهدی فلاح را بسیار دلنشین و معنادار دانست و ادامه داد:در بسیاری از کار ها ترکیبی از نقاشی،خط و طبیعت است که به صورت بسیار هنرمندانه اجرا شده. رنگ ها بسیار خوب و دلنشین و زیبا و معنادار انتخاب و به کار رفته است. در کنار همه این ها اسامی که برای این تابلو ها در نظر گرفته شده از گوشه های موسیقی اصیل ایرانی است  که این نشان دهنده ذوق بالای این هنرمند خوب کشورمان است.
شایان ذکر است نمایشگاه خوشنویسی ونقاشی خط مدرن مهدی فلاح با عنوان "نغمه قلم" از اساتید انجمن خوشنویسان ایران از اول خردادماه در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران گشایش یافت و شخصیت های برجسته فرهنگی و هنری همچون غلامعلی حداد عادل، علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،امین الله رشیدی، مهدی اقبال آل آقاو ... از این نمایشگاه دیدن کردند.

نظر شما