شناسهٔ خبر: 33887 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مشارکت معاونت امور زنان ریاست جمهوری در جایزه ادبی پروین

در پی مذاکرات بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، این معاونت رسماً در برپایی ششمین دورهٔ جایزهٔ پروین اعتصامی مشارکت خواهد داشت.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، اعلام کرد در برپایی ششمین دورهٔ جایزهٔ پروین اعتصامی مشارکت خواهد داشت.

بنا بر این گزارش پیش‌تر مهدی قزلی – دبیر اجرایی جایزه - در نشست خبری ششمین جایزه ادبی پروین اعتصامی از نامه‌نگاری و تماس با معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برای جلب حمایت و مشارکت در برگزاری تنها جایزه ادبی مربوط به بانوان خبر داده بود و تأکید کرده بود که «ما همچنان امیدوار و منتظر همیاری و مشارکت معاونت امور زنان هستیم.»

پس از پیگیری‌های بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و پاسخ مساعد از سوی معاون رئیس جمهور، دکتر مولاوردی ضمن دادن قول مساعد حمایت و همکاری در مراسم اختتامیه نیز حضور خواهد داشت و به سخنرانی می‌پردازد.

پیش‌ از این بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان در تبلیغات و پوسترهای مربوط به ششمین دورهٔ جایزه ادبی پروین اعتصامی نشان معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری را در کنار نشان معاونت فرهنگی وزارت ارشاد قرار داده بود.

نظر شما