شناسهٔ خبر: 34009 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بنیاد دائره المعارف اسلامی از پژوهشگران دعوت به همکاری می کند

بنیاد دائره‌المعارف اسلامی با انتشار فراخوانی از دانشجویان علاقه‌مند به تحقیق در حوزۀ مطالعات عثمانی در مقطع دکتری، برای تألیف و ویرایش علمی مقالات، دعوت به همکاری می‌ کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دانشجویانی که موضوع پایان‌نامۀ آنها مرتبط با مطالعات عثمانی (آسیای صغیر و بالکان) باشد در اولویت خواهند بود.

همچنین در فراخوان از متقاضیان خواسته شده تا مشخصات فردی کامل خود شامل عکس پرسنلی، سوابق تحصیلی و علمی و پژوهشی، مهارتهای زبانی، علائق تحقیقاتی و توصیه‌نامه از دو استاد دانشگاهی را تا تاریخ ۱۰ تیرماه ۱۳۹۴ به نشانی الکترونیک گروه آسیای صغیر و بالکان بنیاد دائره‌المعارف اسلامی balkan@rch.ac.ir ارسال کنند.

پذیرفتگان پس از طی دوره کارآموزی و احراز تواناییهای لازم برای تألیف مقالات دانشنامه ای، از طریق سایت جذب وزارت علوم به بنیاد معرفی و به استخدام آن درخواهند آمد. طبیعی است در مدت طی دوره آموزشی، تألیفات پذیرفته شدة این افراد، به شیوة کار- محصولی محاسبه و حق الزحمة آن پرداخت خواهد شد.

بنیاد دائره المعارف اسلامی در سال ۱۳۶۲  توسط رهبر معظم انقلاب تأسیس شده است. ریاست عالی بنیاد را حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و مدیریت عامل آن را دکترغلامعلی حداد عادل برعهده دارد. گروه های علمی دانشنامه جهان اسلام ذیل ۱۶ گروه اصلی به پژوهش درباره موضوعات حوزه مطالعات جهان اسلام و ایران می پردازند که تاکنون ۱۹مجلد از این دانشنامه منتشر شده است.

نظر شما