شناسهٔ خبر: 34023 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«پارادایس» به موسیقی رسید/ خواننده پاپ دو زبانه می‌خواند

علی عطشانی از آغاز ساخت موسیقی فیلم سینمایی «پارادایس» و همچنین اجرای یک خواننده پاپ به دو زبان فارسی و انگلیسی خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ علی عطشانی کارگردان سینما با اشاره به اینکه تدوین فیلم سینمایی «پارادایس» به پایان رسیده است، گفت: «پارادايس» زمستان سال گذشته در آلمان، اسپانيا و ايران جلوی دوربین رفت. تدوين فيلم هفته گذشته به اتمام رسيد و همزمان با صداگذاری، پوريا حيدری ساخت موسيقی متن فيلم را آغاز كرده است.

پارادایس

وی با اشاره به اینکه ضبط موسیقی برای این فیلم ادامه دارد، تاکید کرد: با توجه به موضوع فيلم و نوع روايت، تيتراژ پايان و كليپی در ميانه فيلم با صدای يكی از خوانندگان پاپ كشور به زبان فارسی و انگليسی ساخته می‌شود و به نمايش درخواهد آمد.

پارادایس

این کارگردان سینما بیان کرد: فرش قرمز فيلم شهريور ماه در شهر برلين و با حضور تعدادی از هنرمندان بین المللی و با حضور عوامل و بازيگران فيلم برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه ای که برای اکران فیلم در نظر گرفته است، توضیح داد: هنوز برای ارائه فيلم به جشنواره فجر و يا اكران فيلم تصميم نگرفته ام اما  پخش كننده بين المللی فيلم تمايل دارد فيلم پس از مراسم فرش قرمز، در آلمان اكران خود را آغاز كند.

پارادایس

عطشانی در پایان گفت: اين فيلم دست‌گرمی  بود برای ساخت یک فيلم بين المللی كه دو سال است پيگير ساخت آن هستم و امیدوارم تا پايان امسال توليد آن را شروع  کنم .فیلمی که می‌تواند جسورانه ترین فیلم در بین آثارم باشد.

در خلاصه داستان «پارادایس» آمده است: ۲ طلبه جوان می‌خواهند برای شرکت در سمیناری دانشگاهی پیرامون ادیان به آلمان بروند. رییس حوزه علمیه آنها که حاج‌ آقا فراستی نام دارد، راه سفر را بر آن‌ها سد می ‌کند. طلبه‌ های جوان با اغفال حاج ‌آقا فراستی، ویزایی هم برای او می ‌گیرند و وی را با خود به آلمان می ‌برند و...

پارادایس

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان علی عطشانی، مهدی علی میرزایی نویسنده، براساس طرحی از علی عطشانی، نویسنده نسخه اول فیلمنامه امیرعلی محسنین، مدیر فیلمبرداری مرتضی غفوری، مدیر صدابرداری بهروز معاونیان، مجری طرح آلمان نوریک کشیشیان، مدیر تولید: علیرضا بیات، تدوین شاهین یارمحمدی، مدیر برنامه ریزی: امیر رونقی، آویوا برخورداریان، نله کشیشیان، دستیار کارگردان: اشکان صفاری، امیر حسین نجم صدری، طراح چهره پردازی: امیرترابی، مجری گریم: فرزانه زردشت، عکاس: محمود عطشانی، منشی صحنه شیدا یوسفی، دستیار برنامه ریزی: نورا مولر، دستیار تولید: نیما نداف، گونته بریدن، هماهنگی تولید: بریت لاوتن باخ، صحنه و لباس: ابوالفضل سلیمی، مشاور تهیه کننده: مهدی دادجو، بازیگران: مهران رجبی، جواد عزتی، محمد علی نجفیان، سامان صفاری، الیویا بورکارت، ماتیاس متس، کلاتسیدا روبرت، کاترین فلوس، جانشین تهیه کننده: رضا یارخلجی.

«پارادایس» تهیه شده در کمپانی لینکیپر و نور فیلم پروداکشن آلمان و محصول موسسه بیتا فیلم است.

نظر شما