شناسهٔ خبر: 34041 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

انتصاب مدیر امور اجرایی و روابط عمومی تماشاخانه سنگلج

مدیر تماشاخانه سنگلج طی حکمی مدیر امور اجرایی و روابط عمومی این تماشاخانه را منصوب کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ علی عابدی طی حکمی محسن حسن‌زاده را به عنوان مدیر امور اجرایی و روابط عمومی تماشاخانه سنگلج منصوب کرد.

در این حکم آمده است: «با توجه به ویژگی‌های تماشاخانه صاحب تاریخ سنگلج و دقت نظرهای متناسب با آن در مدیریت امور اجرایی و با در نظر گرفتن جایگاه روابط عمومی در معرفی شایسته فعالیت‌های این تماشاخانه، جنابعالی را به دلیل تجارب ارزشمندتان به عنوان مدیر امور اجرایی و روابط عمومی این تماشاخانه منصوب می‌نمایم. امید است در فضای کاری با حفظ روابط حسنه موجود در انجام امور محوله، موفق، با انگیزه و پرتوان باشید.»

محسن حسن‌زاده دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس است. او پیش‌تر مدیر روابط عمومی تئاتر شهر و کارشناس و مسئول ارتباط با رسانه‌های معاونت امور هنری بوده، به عنوان منتقد در  برنامه‌های مختلف رادیویی از جمله هفت اقلیم، صدای صحنه، قاب کلمات و... حضور داشته و به عنوان روزنامه‌نگار در روزنامه‌های اعتماد، امتیاز، روزگار، سایت ایران تئاتر و... فعالیت داشته است.

محسن حسن‌زاده علاوه بر بازی و کارگردانی بیش از ۲۰ نمایش، در سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به عنوان کارگردان برگزیده بخش مسابقه تئاتر ایران شناخته شده بود.

نظر شما