شناسهٔ خبر: 34124 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جایگزین مجری اخراجی «تخت گاز» معرفی شد

1434523339624__83675775_83675771.jpg«تخت گاز» محصول شبکه بی‌بی‌سی که از آن به عنوان یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی جهان یاد می‌شود، از این پس با حضور «کریس اوانز» - به عنوان مجری اصلی - برگزار خواهد شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ پس از این که «جرمی کلارکسون» مجری معروف و باسابقه برنامه تلویزیونی «تخت گاز» در صحنه فیلمبرداری یکی از تهیه‌کنندگان را کتک زد و اخراج شد، حالا شبکه بی بی سی اجرای این برنامه خود را به «کریس اوانز»، چهره رادیویی و تلویزیونی انگلیسی سپرده است.

1434523339624__83675775_83675771.jpg

«اوانز» در واکنش به این انتخاب گفت: از این که اجرای این برنامه به من سپرده شده است بسیار هیجان زده‌ام و از پیش نیز «تخت گاز» بهترین برنامه مورد علاقه‌ام بوده است.

وی که یکی از دوستان نزدیک «جرمی کلارکسون» نیز هست، در حالی قرارداد سه ساله‌ای با شبکه بی بی سی برای اجرای این برنامه امضاء کرده است که پیش از این گفته بود علاقه‌ای به حضور در برنامه «تخت گاز» ندارد.

همچنین دو دستیار «کلارکسون» یعنی «ریچارد هاموند» و «جیمز می» نیز دیگر در سری جدید مجموعه «تخت گاز» جایی نخواهند داشت.

«کریس اوانز» در حالی از این پس اجرای برنامه «تخت گاز» را بر عهده خواهد داشت که جایگزین «جرمی کلارکسون» معروف و محبوب در میان طرفداران این برنامه شده است و به نظر می‌رسد در این راه کار دشواری در پیش رو داشته باشد.

آخرین آمارها حاکی از آن است که برنامه «تخت گاز» در سراسر جهان حدود ۳۵۰ میلیون بیننده دارد و تاکنون بیش از ۱۷۰ قسمت از آن تولید و پخش شده است.

این برنامه روی شبکه «یوتیوب» حدود سه میلیون مشترک دارد و تیراژ مجله تخت گاز در سطح جهان حدود ۱٫۷ میلیون نسخه است.

موسسه رکوردهای جهانی گینس در سال ۲۰۱۳ اعلام کرد که «تخت گاز» پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی جهان است که در بیش از ۲۰۰ کشور جهان پخش می‌شود.

نظر شما