شناسهٔ خبر: 34132 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغاز به کار دبیرخانه‌ی همایش ملی «کتاب و نشر»

دبیرخانه همایش ملی «کتاب و نشر» که قرار است امسال همزمان با هفته کتاب برگزار شود، آغاز به کار کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ این همایش با موضوع «سیاست‌گذاری فرهنگی در صنعت نشر کتاب» و با دو محور اصلی «اقتصاد نشر» و «الگوی بومی پیشرفت در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی» به همت موسسه جهاد فرهنگی حکمت در آبان‌ماه ۹۴ و همزمان با هفته کتاب برگزار می‌شود.

 

ریاست این همایش بر عهده مجید صحاف، مشاور دبیرکل نهاد کتابخانه‏‌های عمومی است که دکتر داریوش مطلبی، ریاست مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۵ تهران به عنوان دبیر کمیته علمی و سیدحسن میرامین محمدی، مدیرعامل موسسه جهاد فرهنگی حکمت به عنوان دبیر اجرایی، وی را همراهی می‏‌کنند.

از جمله ویژگی‌های این همایش، نگاه علمی و بومی به حوزه نشر و استفاده از ظرفیت و توان علمی استادان، نخبگان و فعالان این حوزه در قالب ارائه مقالات علمی و راهبردی اعلام شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند چکیده مفصل آثار خود را در قالب فایل ورد تا ۱۵ تیرماه ۹۴ از طریق بارگذاری در وبسایت www.icbp.ir و یا به نشانی icbp.ir@gmail.com ارسال کنند. زمان اعلام نتایج چکیده‌های پذیرفته‌شده نیمه شهریور و مهلت ارسال مقاله کامل ۱۵ مهرماه ۹۴ است.

همچنین نهاد‏ها و سازمان‏‌های علاقه‏‌مند می‏‌توانند برای مشارکت در این همایش از طریق پست الکترونیکی و یا تماس با دبیرخانه همایش به شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۰۳۳۱۱ اعلام آمادگی کنند.

نظر شما