شناسهٔ خبر: 34298 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

انیمیشن پیکسار، «دنیای ژوراسیک» را پایین می‌کشد

در حالی که تیتر همه خبرگزاری های سینمایی جهان رکورد شکنی های سریع فیلم «دنیای ژوراسیک» است، اما به نظر می رسد با اکران انیمیشن جدید پیکسار، این فیلم یک رقیب پیدا کرده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ اگرچه فروش «دنیای ژوراسیک» آن قدر خوب بوده که این فیلم را تبدیل به پر فروش ترین اثر آخر هفته سینماهای آمریکا کند اما با اکران انیمیشن Inside Out (زیر و رو)، محصول جدید کمپانی های دیزنی و پیکسار، مخاطبان سینما بر سر یک دو راهی قرار گرفته اند.

به طوری که روز جمعه فروش «زیر و رو» حتی بیشتر از «دنیای ژوراسیک» بود. انیمیشن جدید پیکسار در جمعه ای که گذشت ۳۴.۲ میلیون دلار فروش کرد که آن را بالاتر از «دنیای ژوراسیک» در فهرست باکس آفیس آمریکا قرار داد. از سوی دیگر این آمار فروش باعث شد بهترین جمعه تاریخ کمپانی پیکسار پس از اکران «داستان اسباب بازی ۳»، هم رقم بخورد. پس از فروش ۴۱.۱۵ میلیون دلاری «داستان اسباب بازی ۳» در نخستین جمعه اکرانش، تا کنون سابقه نداشته فیلمی از کمپانی پیکسار بتواند بیش از ۳۴ میلیون دلار در روز جمعه فروش داشته باشد.

«دنیای ژوراسیک» در جمعه ای که گذشت با فروش ۲۹ میلیون دلاری خودش رتبه دوم را تصاحب کرد. با این وجود پیش بینی می شود این فیلم آخر هفته را با فروشی بین ۱۰۱ تا ۱۰۳ میلیون دلار به پایان برساند و برای دومین هفته پیاپی، پر فروش ترین فیلم آخر هفته لقب گیرد. آمار نشان می دهد تا آخر وقت امروز( یک شنبه) این فیلم می تواند فروش داخلی خودش را به عدد اعجاب برانگیز ۴۰۰ میلیون دلار برساند. آن هم در صورتی که فقط ۱۰ روز از اکرانش گذشته. این باعث می شود «دنیای ژوراسیک» سریع ترین فیلمی لقب گیرد که به این رکورد می رسد.

نظر شما