شناسهٔ خبر: 34360 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

افزایش فروش ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیونی سینماها در آخرین ماه بهار

مدیرعامل پخش فیلمیران با اشاره به افزایش دو برابری فروش فیلم‌ها در ماه خرداد گفت: امیدواریم با اکران فیلم‌های جدید شاهد رونق هرچه بیشتر سالن‌های سینما و فروش فیلم‌ها باشیم.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ علی سرتیپی با اشاره به رشد دو برابری افزایش فروش فیلم‌ها در ماه خردادماه گفت: براساس فروش سیستم مکانیزه سینما شهر خوشبختانه به فروش ریالی، خردادماه سال جاری با افزایش دو برابری فروش فیلم‌ها مواجه شدیم. سال گذشته طبق آمار فروش فیلم‌ها ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود که در خردادماه امسال فروش به ۴ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان افزایش یافت که افزایش دو برابری فروش را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: مجموع فروش بهار در سال گذشته ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده که به رقم ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است. فروش فیلم‌ها در فرودین ماه با کمی رکود مواجه شد اما در ماه‌های اردیبهشت و خردادماه شاهد افزایش فروش فیلم‌ها بودیم که در ماه خرداد فروش به دو برابر رسید. امیدواریم با اکران فیلم‌های جدید شاهد رونق هرچه بیشتر سالن‌های سینما و فروش فیلم‌ها باشیم. 

براساس این گزارش، ر حال حاضر از مجموع چهار فیلم اکران ماه رمضان فیلم سینمایی «یاسین» اکران خود را از روز چهارشنبه ۲۷ خرداد ماه آغاز کرده است، اما اکران سه فیلم «گینس» کار محسن تنابنده، «عصر یخبندان» کار مصطفی کیایی و «از رییس جمهور پاداش بگیرید» کار کمال تبریزی از چهارشنبه سوم تیر ماه آغاز می‌شود.

نظر شما