شناسهٔ خبر: 34382 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ابوالفضل جلیلی: هنوز فیلم‌هایم پروانه نمایش ندارند

ابوالفضل جلیلی که تعداد زیادی فیلم در انتظار اکران دارد می‌گوید هنوز همه آنها پروانه نمایش ندارند و به همین دلیل نمی‌تواند آنها را در گروه «هنر و تجربه» اکران کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ ابوالفضل جلیلی کارگردان سینما با اشاره به اینکه هنوز برای اکران فیلم های خود در گروه «هنر و تجربه» اقدام نکرده است، گفت: سال گذشته آقای علم الهدی از من خواست تا تعدادی از فیلم هایم را برای اکران در گروه سینمایی «هنر و تجربه» آماده کنم، اما بعد از مدتی متوجه شدم که برای اکران فیلم های خود در این گروه همچنان نیازمند دریافت پروانه نمایش هستم.

وی ادامه داد: «گال»، «حافظ»، «ابجد»، «یک داستان واقعی»، «رقص خاک»، «دلبران»، «دت یعنی دختر» از جمله فیلم هایی بودند که برای اکران در گروه سینمایی «هنر و تجربه» انتخاب شده بود، اما این فیلم ها در زمان خود هم موفق به دریافت پروانه نمایش نشدند و نمی دانم که آیا می توان برای این فیلم ها درخواست پروانه نمایش داد و آیا برای این فیلم ها پروانه نمایش صادر می‌شود یا خیر.

کارگردان فیلم سینمایی «رقص خاک» تاکید کرد: در حال حاضر برای دریافت پروانه ساخت این فیلم ها اقدام نکرده و هنوز تصمیمی در این باره نگرفته ام.

وی در پاسخ به اینکه همچنان به دنبال اجرای برنامه ای که مربوط به آموزش بازیگران جوان و معرفی آن به سینما بود هست یا نه، توضیح داد: متاسفانه برای اجرای این طرح با موانع بسیاری مواجه بودم اما تمام تلاش خود را می کنم تا راه ورود و آموزش مناسب برای جوانان علاقه مند به حوزه سینما را باز کنم. در واقع در تلاش هستم تا یک انقلاب فرهنگی میان نسل جوان کشور ایجاد کنم.

جلیلی در پایان تاکید کرد: خبرنگاران از جمله افرادی هستند که در انتشار اخبار در جامعه تلاش می کنند و هر زمان اتفاقی رخ دهد در محل وقوع حادثه حضور دارند، همیشه به حرف دل هنرمندان گوش داده و آن را به مسئولان منتقل می کنند. اما هیچ کس حرف های آن ها را نمی شنود، به همین دلیل در تلاش هستم تا جمعی از خبرنگاران را در کنار اهالی هنر دعوت کنم تا این بار ما باشیم که صحبت های آنها را بشنویم.

نظر شما