شناسهٔ خبر: 34394 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رئیس دانشگاه فنی حرفه ای خواستار تغییر نام آموزشکده ها شد

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خواستار تغییر نام آموزشکده های این دانشگاه به دانشکده شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مسعود شفیعی گفت: ساختار دانشگاه فنی و حرفه ای هنوز آموزش و پرورشی است درحالی که آموزشکده در وزات علوم معنایی ندارد و دانشگاه فنی و حرفه ای دارای آموزشکده است.

وی ادامه داد: زمانی که در دانشگاه علمی کاربردی مشغول فعالیت بودم بحث مهارتکده به جای آموزشکده عنوان شد اما در دانشگاه مهارتکده نیز معنایی ندارد، ما در دانشگاه، پژوهشکده و دانشکده داریم برهمین اساس نامه ای به  وزارت علوم ارسال کرده و خواستار تغییر نام آموزشکده ها به دانشکده شده ایم.

وی در خصوص تغییر در معاونت های دانشگاه فنی و حرفه ای نیز گفت: معتقدم باید ساختار دانشگاه فنی و حرفه ای با توجه به اهداف و مأموریتهایی که داد تغییر کند.

شفیعی افزود: ممکن است معاونت دانشجویی و فرهنگی مانند برخی از دانشگاه ها یکی شود و با توجه به اینکه ما در عصر نوآوری و کار آفرینی فعالیت می کنیم معاونت جدیدی  در این زمینه داشه باشیم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: با توجه به ۱۷۳ مرکزی که دانشگاه فنی و حرفه ای دارد ممکن است نیاز باشد یک معاونت هماهنگی نیز ایجاد شود.

وی با بیان اینکه ۹ مدیرکل زیرنظر ریاست فعالیت می کنند که باید محدود شوند تا ما بتوانم به کارهای دیگر نیز رسیدگی کنیم، افزود: همچنین ممکن است حوزه it  به معاونت تبدیل شود که برای همه موارد مذکور درحال برنامه ریزی هستیم.

نظر شما