شناسهٔ خبر: 34405 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جدیدترین خبر از «من» با بازی لیلا حاتمی

سعید سعدی از پایان فیلمبرداری، فیلم‌سینمایی «من» به کارگردانی سهیل بیرقی خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم گفت: فیلمبرداری این فیلم به عنوان یک اثر پر لوکیشن و سنگین در ۳۴ لوکیشن انجام شده است.

1434974326697_3W4B0793 copy copy.jpg

وی اضافه کرد: کل فیلمبرداری ما در تهران و حومه انجام شد و به رغم سنگینی پروژه، با تلاش دوستان سه، چهار روز است که فیلمبرداری را تمام کرده‌ایم و وارد مرحله صداگذاری شده‌ایم.

این تهیه‌کننده سینما درباره زمان احتمالی اکران این فیلم توضیح داد: فعلا مشغول دیگر مراحل آماده سازی هستیم و بعد از انجام این مراحل، فیلم را برای دریافت پروانه نمایش به اداره نظارت و ازشیابی ارائه خواهیم کرد.

سعدی افزود: شاید بتوانیم فیلم را پیش از جشنواره فجر اکران کنیم اما شاید هم اولین نمایش فیلم در جشنواره باشد، به هر حال فیلم «من» کاری است که کاملا در بخش خصوصی و با هزینه این بخش تولید شده است و باید زمان مناسبی را برای اکران آن در نظر بگیریم تا سرمایه گروه هدر نشود.

به گزارش ایسنا،در فیلم «من» لیلا حاتمی،امیر جدیدی، بهنوش بختیاری،علی استادی، علی منصور، سعید عطاییان و مانی حقیقی به ایفای نقش می‌پردازند.

لیست عوامل اصلی فیلم «من» به شرح زیر است: نویسنده و کارگردان: سهیل بیرقی، مشاور کارگردان:عبدالرضا کاهانی، تدوین :شیما منفرد،مدیر فیلمبرداری:معین رضا مطلبی، طراح صحنه و لباس: فرحناز نادری، طراح چهره پردازی: عظیم فراین، مدیرصدابرداری: ناصر انتظاری،مدیر تولید:کامران حجازی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: امید جزینی، دستیار اول فیلمبردار:احمد کاووسی، مدیر تدارکات: جواد سلیمانی، تهیه‌کنندگان: سعید سعدی / سعیدخانی.

همچنین علی منصور، سعید عطائیان، احمد غفوری، داود بخشی‌خانی، داود مرتضوی و مرتضی آقا حسینی سایر بازیگران این فیلم هستند که در خلاصه داستان آن آمده است: « ما رو نرقصون آذر!»

به گزارش ایسنا، سهیل بیرقی که اولین تجربه مستقل کارگردانی‌اش را مقابل دوربین برده است تاکنون کارگردان، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار کارگردان فیلم‌سازانی چون عبدالرضا کاهانی، واروژ کریم مسیحی،حسن فتحی،بهرام توکلی و... بوده است.

نظر شما