شناسهٔ خبر: 34426 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اجازه‌ی فروش قرآن‌های غیرمجاز را در نمایشگاه قرآن نمی‌دهیم

دبیر بخش فروش نمایشگاه بین‌‌المللی قرآن با اشاره به حضور دو ناظر از سوی سازمان دارالقرآن برای نظارت بر فروش قرآن‌های عرضه شده، گفت: اجازه فروش قرآن‌های غیرمجاز را نمی‌دهیم و در صورت مشاهده تخلف با ناشران برخورد می‌کنیم.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ «رجب‌علی سالاریان» دبیر بخش فروش بیست‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به توزیع قرآن‌های بدون مجوز در نمایشگاه قرآن، اظهار داشت: سال گذشته در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شاهد تخلفاتی از سوی ناشران بودیم که با کمک سازمان دارالقرآن این مشکلات برطرف شد.

وی با بیان اینکه امسال برای جلوگیری از عرضه قرآن‌های بدون مجوز یا غلط‌دار به ناشران اخطار داده‌ایم، افزود: علاوه بر اخطار به ناشران، امروز دو ناظر از سوی سازمان دارالقرآن برای نظارت بر قرآن‌های عرضه شده به نمایشگاه می‌آیند تا قرآن‌های موجود در این نمایشگاه را مورد بررسی قرار دهند.

سالاریان با اشاره به اینکه در صورت گزارش مسئولان سازمان دارالقرآن نسبت به عرضه قرآن‌های غیرمجاز در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با ناشران متخلف برخورد می‌کنیم، گفت: در صورت مشاهده تخلف علاوه بر جمع‌آوری قرآن‌های غیر مجاز، با ناشران متخلف برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه هیچ ناشری اجازه عرضه و فروش قران‌های بدون مجوز را در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ندارد، خاطر نشان کرد: در طول برگزاری این نمایشگاه نیز ناظران سازمان دارالقرآن به فروش قرآن‌ها نظارت خواهند داشت و ما نیز اجازه عرضه قرآن‌های غیرمجاز را نخواهیم داد.

نظر شما