شناسهٔ خبر: 34543 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

انتقال پردیس آموزش‌های تخصصی آزاد دانشگاه علامه طباطبایی

معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی از انتقال پردیس دانشگاهی ویژه آموزش‌های تخصصی آزاد،واحد بین‌الملل،مجازی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه به دانشکده‌ی مدیریت واقع در توانیر از مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ غلام‌علی کارگر درمورد ساخت کتابخانه مرکزی در این دانشگاه نیز توضیح داد:ساخت کتاب‌خانه مرکزی آغاز شده و اکنون در مرحله فونداسیون قرار دارد، کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی ۶۸۰۰ مترمربع است و نزدیک به ۸ میلیارد اعتبار نیاز دارد که تمامی آن تأمین شده و برای اجرای این طرح مشکل مالی نداریم.

 

وی با اشاره به احداث دانشکده تربیت بدنی علوم‌ورزشی اظهار کرد: مناقصه دانشکده تربیت بدنی که ۶۴۵۰ متر است آغاز شده و درحال نوشتن صورت جلسه معرفی پیمان کار هستیم،پس از امضای قرارداد در هفته جاری فرآیند ساخت دانشکده تربیت بدنی در پردیس شماره سه آغاز می‌شود.معمولا قراردادها دو ساله است و ساخت این دانشکده دو سال آینده به اتمام می‌رسد اما ما سعی می‌کنیم بسته‌های تشویقی یک ساله در نظر بگیریم تا کار زودتر انجام شود.

 

معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی در ادامه با بیان اینکه دانشکده جدیدالتاسیس روان‌شناسی در پردیس شماره یک درحال آماده شدن است،گفت:این دانشکده اکنون ۳۵۰۰دانشجو دارد که فضای ساختمان قبلی پاسخگوی این تعداد دانشجو نبود،ساختمان جدید نزدیک به ۱۱ هزار متر است و دیگر مشکل کمبود فضا وجود نخواهد داشت.ساختمان قدیمی این دانشکده بازسازی می‌شود و دانشکده علوم ارتباطات از مهرماه سال جاری به این ساختمان منتقل می‌ شود.

کارگر از تأسیس یک سازه سبک روی سالن غذاخوری دانشجویان خبرداد و افزود:در حال طراحی ۲۸۰۰ متر غذاخوری دانشجویی در ضلع شمال شرق مسجد در پردیس یک هستیم که عملیات اجرائی آن ظرف دو ماه آینده آغاز می شود. تا زمانی که این رستوران آماده شود روی غذاخوری کنونی طبقه دیگر سازه سبک نصب می‌کنیم تا کمبود از طریق این سازه جبران شود.

وی همچنین از جا نمائی و طراحی سالن‌های آمفی تئاتر خبر داد و گفت:در حال جانمائی و طراحی سه الی چهار سالن آمفی تئاتر ۶۰۰ نفره،۳۰۰ نفره،۲۰۰ نفره هستیم.این سالن‌ها در کنار سازمان مرکزی و در پردیس شماره یک قرار می گیرد و جمعا حدود ۸ هزار متر خواهند بود.

معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی درمورد طراحی و احداث دانشکده بیمه اکو توضیح داد:قرار است این ساختمان در زمین‌های خرگوش دره ساخته شود البته این قسمت از زمین که زیربنای آن ۴۰۰۰ متر است هنوز تحت تملک دانشگاه درنیامده و مشکل دارد.در این مورد جلساتی با شهرداری برگزار کرده‌ایم و شهرداری تعهد کرده زمین‌های مورد نظر ما را در خرگوش دره تا پایان شهریورماه آزاد کند،به محض اینکه این تعهد انجام شود ساخت دانشکده بیمه اکو آغاز می‌شود.

کارگر در پایان از انتقال پردیس دانشگاهی ویژه آموزش‌های تخصصی آزاد،واحد بین‌الملل،مجازی و تحصیلات تکمیلی به دانشکده مدیریت خبر داد و گفت:در حال بازسازی ساختمان قدیم دانشکده مدیریت حسابداری سابق که در توانیر قرار داشت هستیم و قرار است پردیس شماره دو که همان پردیس دانشگاهی ویژه آموزش‌های تخصصی آزاد،واحد بین‌الملل،مجازی و تحصیلات تکمیلی است از مهرماه سال جاری به آنجا انتقال یابد.

نظر شما