شناسهٔ خبر: 34590 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آخرین اخبار از تغییر نرخ غذا و خوابگاه دانشجویی

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از نهایی شدن قیمت ژتون غذای دانشجویی در ماه جاری خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مهندس ذوالفقار یزدان مهر در خصوص قیمت ژتون غذای دانشجویی و اجاره بهای خوابگاه ها در سال تحصیلی جدید گفت: قیمت ژتون غذای دانشجویی به پیشنهاد معاونین دانشجویی و فرهنگی دانشگاه های منتخب کشور و با تایید و تصویب هیات امنای صندوق رفاه دانشجویان در ماه جاری نهایی می شود.

وی با بیان اینکه دراین زمینه پیشنهادات خوبی ارایه شده است، یادآورشد: مسئولان مناطق به نمایندگی دانشگاه ها در صندوق رفاه دانشجویان حاضر می شوند و مقدمات کارشناسی اولیه انجام می شود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: قیمت اولیه با توجه به مشکلات دانشگاه ها و شرایط کشور ارایه شده و سپس پیشنهادات ارایه شده به هیات امنای صندوق ارایه می شود و این هیات  قیمت نهایی را مصوب و اعلام می کند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: تا کنون با دبیران مناطق و معاونین دانشجویی دانشگاه ها جلساتی داشته ایم که نظرات آنها جمع شده و در دست بررسی است.

 وی درباره اجاره بهای خوابگاه ها در سال تحصیلی جاری نیز گفت: در حال حاضر شناسنامه دار کردن خوابگاه ها شروع شده و قرار است بانک اطلاعاتی از تعداد، ظرفیت و نوع خوابگاه تهیه شود. بحث قیمت گذاری اجاره بهای خوابگاه ها نیز باید در هیات امنا صندوق مصوب شود.

وی ادامه داد: درحال حاضر اجاره بهایی که در تهران از خوابگاه ها دریافت می شود با دیگر استان های مرزی و کمتر توسعه یافته یکسان است که براساس طرح ما نرخ اجاره بها باید براساس امکانات خوابگاه تعیین شود. امیدواریم طی ۶ ماه آینده این موضوع نهایی شود .

رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: شناسامه دارکردن خوابگاه ها از خوابگاه‌های دولتی شروع شده و به خوابگاه های خوددگردان نیز تسری یابد.

نظر شما