شناسهٔ خبر: 34625 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کتاب «نگرشی دیگر به قرآن» در «شب‌های نورانی مصلی»

کتاب «نگرشی دیگر به قرآن» اثر مهدی نخاولی با حضور جمعی از اهالی جامعه قرآنی کشور در نمایشگاه «شب‌های نورانی مصلی» رونمایی خواهد شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛ آیین رونمایی از کتاب «نگرشی دیگر به قرآن» با حضور جمعی از اهالی جامعه قرآن در نمایشگاه قرآنی «شب‌های نورانی مصلی» برگزار می‌شود.

در این مراسم حمید محمدی قائم مقام شورای عالی توسعه فرهنگ قرآنی، سیدعلی سرابی رئیس شورای عالی قرآن سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، خواجه‌پیری دبیر جامعه قرآنی عصر، ابوالفضل بهرام‌پور مترجم و مفسر قرآن کریم و جمعی از قاریان و اهالی جامعه قرآنی شرکت خواهند کرد.

این کتاب با یک رویکرد جدید به فعالیت‌های قرآنی نگاه کرده و سلوک قرآنی را در فعالیت‌ها به خواننده نشان می‌دهد. این کتاب با هدف تحول نگرش به قرآن به چاپ رسیده با هدف تصحیح دید نسبت به قرآن و کارکردهای آن در زندگی تهیه شده است. این کتاب مشتمل بر شش فصل در ۴۷۴ صفحه توسط انتشارات موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام به زیور طبع آراسته شده است.

آیین رونمایی از کتاب «نگرشی دیگر به قرآن» شامگاه یکشنبه ۷ تیر از ساعت ۲۳:۳۰ در محل برگزاری محافل قرآنی نمایشگاه قرآنی «شب‌های نورانی مصلی» برگزار خواهد شد.

نمایشگاه قرآنی «شب‌های نورانی مصلی» از ابتدای ماه مبارک رمضان تا ۲۳ همین از ساعت ۱۸ تا یک بامداد در مصلای تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.

نظر شما