شناسهٔ خبر: 34725 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رییس و دبیر نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی معرفی شدند

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در احکام جداگانه ای مسوول شورای سیاست گذاری جشنواره، رییس و دبیر نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران را منصوب کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا ، حسین میرزایی در احکامی جداگانه اسماعیل شفیعی را به عنوان رییس و بهنام نوایی را به عنوان دبیر نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب کرد.
در حکم دبیر جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران آمده است: نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان دبیر نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب می شوید.
روابط عمومی وزارت علوم، در بخش دیگری از این حکم تصریح شده است: بی شک جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران یکی از کم نظیر ترین رخداد های موجود و عرصه کنش گری نسل جوان دانشجو و نخبگان تئاتر کشور می باشد؛ بر این اساس توجه ویژه به بخش مناطق و دانشجویان هنرمند سراسر کشور و فراهم آوردن زمینه حضور با نشاط آنان و ارائه تجربه های جدید در جشنواره، استفاده از ظرفیت و توانمندی های علمی و معنوی استادان و نخبگان تئاتر کشور، ارتقای بخش بین الملل و دعوت از آثار مفید و و ارزشمند، اطلاع رسانی به موقع و جامع برنامه های جشنواره به جامعه دانشگاهی از ماموریت های جناب عالی در این دوره است.
بهنام نوایی دانشجوی کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر بوده و از جمله فعالیت های وی می توان به معاون هنری و امور بین المللی هجدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران و دبیری جشنواره تئاتر دانشگاه سوره اشاره کرد.

نظر شما