شناسهٔ خبر: 34740 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پرداخت وجوه بن‌کارت‌های دانشجویی از امروز در کلیه شعب بانک صادرات

مدیرکل اداره بازاریابی و خدمات مشتریان بانک صادرات ایران از پرداخت وجوه بن‌کارت‌های دانشجویی نمایشگاه کتاب تهران از امروز در کلیه شعب بانک صادرات ایران خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ در پی انتشار گزارش «چرا وعده ارشاد و بانک صادرات برای عودت پول بن کارت دانشجویان عملیاتی نشد؟» بانک صادرات اعلام کرد،‌ کلیه دانشجویان می‌توانند از ظهر امروز سه‌شنبه ۹ تیرماه وجوه بن کارت‌ها را دریافت کنند.

طالبیان مدیرکل اداره بازاریابی و خدمات مشتریان بانک صادرات ایران گفت: کلیه دانشجویان با در دست داشتن کارت ملی و بن کارت الکترونیکی خود می‌توانند از امروز ظهر به کلیه شعب بانک صادرات مراجعه کرده و وجوه باقی مانده در بن‌کارت‌ها را بدون هیچ گونه هزینه‌ای دریافت کنند.

پیش از این نیکنام حسین‌پور مدیر کمیته تسهیلات رفاهی بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران نیز ضمن ابراز تعجب از اینکه این مصوبه هنوز توسط بانک صادرات اجرایی نشده است،‌ گفته بود:‌ در دهه دوم خرداد ماه جلسه‌ای با حضور مسئولان بانک صادرات داشتیم تا موضوع بن‌کارت‌های باقی‌مانده  دانشجویان و طلاب را حل کنیم.

وی ادامه داد: به هر دلیل تعدادی از دانشجویان برای دریافت‌ بن‌کارت‌ها خود به بانک‌های عامل مراجعه نکرده بودند‌، تعدادی از دانتشجویان هم کارت را دریافت کرده اما خریدی از نمایشگاه نداشتند و یا اینکه رقمی در کارتشان مانده بود که با اتمام نمایشگاه کتاب و غیرفعال شدن بن‌کارت‌ها امکان استفاده از آن را نداشتند‌، به همین منظور با بخش خدمات نوین بانک صادرات جلسه‌ای گذاشتیم و دوستان پیشنهاد کردند،‌ با فراهم آوردن زیرساخت‌های مورد نظر اجازه دهید که از اول تیر ماه وجه بن‌کارت‌ها را عودت دهیم و دانشجویان از ابتدای تیرماه با در دست داشتن کارت ملی به شعب بانک صادرات مراجعه کرده و و بعد از احراز هویت سهم خود را دریافت کنند.

نظر شما