شناسهٔ خبر: 34788 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی اهالی فرهنگ و هنر تمدید شد

مهلت نام نویسی و ثبت نام بیمه تکمیلی ویژه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه کشور تا 31 تیرماه جاری تمدید شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا، به منظور بهره مندی تمامی فعالان فرهنگی و هنری کشور که تاکنون موفق به ثبت نام و بهره مندی از خدمات بیمه تکمیلی نشده اند، مهلت نام نویسی تا ۳۱ تیرماه تمدید شده است.
براساس گزارش روابط عمومی صندوق اعتباری هنر ، متقاضیان می توانند برای ثبت نام و بهره مندی از خدمات بیمه تکمیلی به پایگاه اطلاع رسانی صندوق به نشانی www.honarcredit.ir مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۲۷۱۳۰۰۰ تماس حاصل کنند.
روابط عمومی صندوق اعتباری هنر خاطرنشان کرد که تنها اعضای صندوق مجاز به استفاده از خدمات بیمه درمان تکمیلی هستند، با این وجود متقاضیانی که شرایط لازم برای عضویت را دارند نیز درصورت طی مراحل عضویت پیش از ثبت نام، می توانند از این خدمات بهره مند شوند.
براساس اعلام روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، اعضاء صندوق با داشتن بیمه پایه و یا کسانیکه از طریق این صندوق تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند مجاز به استفاده از خدمات بیمه درمان تکمیلی هستند.
به گزارش ایرنا، شرح خدمات و سقف هزینه پرداختی بیمه تکمیلی اعضای صندوق اعتباری هنر بر اساس جدول منتشره در پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر قابل مشاهده است. 
ثبت نام بیمه تکمیلی درمان ویژه نویسندگان، خبرنگاران، روزنامه نگاران و هنرمندان کشور از یازدهم خرداد ماه ۹۴ آغاز شده است.

نظر شما