شناسهٔ خبر: 34792 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مجوز اجرای هفت برنامه صحنه ای موسیقی صادر شد

دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از صدور مجوز برای هفت اجرای صحنه ای موسیقی در تهران خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا ، واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز اجرای صحنه ای برای گروه موسیقی کلاسیک «دوئت فلوت وگیتار» به سرپرستی فیروزه نوایی را صادرکرد که این اجرا از هفتم تا نهم مرداد ماه، ساعت ۲۱، هرشب یک اجرا در سالن فرهنگسرای نیاوران دارد.
موسیقی «تکنوازای پیانو» توسط شایان تاج بخش نیز مجوز اجرای صحنه ای برای ۱۲ مرداد در ساعت ۲۱ در فرهنگسرای نیاوران را از واحد نظارت و ارزشیابی دریافت کرد.
تاج بخش با اجرای ۲۴ قطعه همچون رقص بهار، گل گلدون و جان مریم برای علاقمندان بر روی صحنه می رود.
دفتر موسیقی همچنین مجوز اجرای صحنه ای برای گروه موسیقی تلفیقی بادبادک به سرپرستی حسین حسنی نیا را برای ۱۵ و۱۶ مرداد، هرشب دو اجرا در ساعت های ۱۸ و۲۱ در تالار رودکی صادر کرد که با اجرای ۱۰ قطعه مانند چرخان، مراقبه، شب و سماع به روی صحنه می رود.
همچنین این دفتر مجوز اجرای صحنه ای برای گروه موسیقی سنتی شتک به سرپرستی تهمورس پورناظری را صادر کرد که ین اجرا از اول تا سوم شهریو، ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه هر شب یک سانس در تالار وحدت با اجرای پنج قطعه همچون آن سوی ما، بارانه و سایه ها برگزارخواهد شد .
گروه موسیقی محلی ریحان اردبیل به سرپرستی یاشارآذرتاش و خوانندگی هاشم اسلامیان نیز مجوز اجرای صحنه ای برای روزهای چهارم و پنجم شهریور ماه، در یک سانس، ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در تالار وحدت را از واحد نظارت و ارزشیابی دریافت کرد که این گروه نیز با اجرای۱۱ قطعه همچون بهارآمد، سارای و مادر برای علاقه مندان بر روی صحنه می رود.
دفتر موسیقی همچنین مجوز اجرای صحنه ای برای گروه موسیقی وحید عمادی به سرپرستی و گویندگی سید وحید عمادی در ۲۶ شهریور یک سانس، ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در سالن آفتاب ایوان شمس با اجرای ۹ قطعه مانند نگاه تو، مادر، تمنا و صدایم کن را صادر کرد.

* خراطها بعد ازعید فطر برروی صحنه می رود
واحد نظارت وارزشیابی دفترموسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز اجرای صحنه ای موسیقی پاپ به سرپرستی و خوانندگی مجید خراطها را در تهران صادرکرد.
این اجرا درروزهای ۲۹ و ۳۰ تیر ماه ساعت ۱۸ و ۲۱ و ۳۰ دقیقه در هر شب دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه با اجرای ۱۳ قطعه همچون آواره، بی وفا، مسافر و لحظه آخر برگزار می شود که امتیاز مجوز این اجرا برای شرکت فرهنگی - هنری گیتی گویش صادر شده است .

* مجوز اجرای صحنه ای برای بانوان 
واحد نظارت وارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین مجوز اجرای صحنه ای برای گروه موسیقی تلفیقی سیمین غانم به سرپرستی و خوانندگی سیمین غانم را صادرکرد.
این اجرا در روزهای۳۱ تیر، اول و دوم مرداد و همچنین نهم مردادماه، ساعت ۱۵ هر شب یک سانس در تالار وحدت با اجرای ۳۶ قطعه همچون ستاره، بی قرار، حلقه و گل پامچال برگزار خواهد شد .

نظر شما